Hop til indhold
Hansenhus

Vera i Kolding, en kølig oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/229670

Jeg er næsten sikker på det er pigen på billederne der åbner døren. Lidt svært at afgøre 100%

Vera har et dejligt MILF udsende klædt i sexet lingeri og høje hæle. Hun er ikke Petit, men på ingen måder tyk.

Lejligheden som ligger lidt uden for Kolding centrum er meget pæn, ligner absolut privat beboelse. 

Efter afregning fik jeg tilbudt bad både før og efter. Vera er høflig men virker lidt reserveret.

Alt tegnede godt efter min smag. Men under selve agten har Vera desværre en meget neutral og kølig distance, ingen øjenkontakt og det hele virker lidt mekanisk. Så snart jeg var kommet, var hun lynhurtig ude af sengen og slut.

Det er super ærgerligt at hun ikke giver mere involvering i sex agten, for så havde det været en god oplevelse.

Jeg vil ikke fraråde et besøg, blot oplyse om oplevelsen.

 

Gentagelse: nej desværre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er faktisk kun til danske kvinder, men pga. "tørke" i mit nabolag, overvejede jeg for knap et år siden, Vera.

Rimelig tiltalende annonce, og så sætter jeg pris på at hun er tilbagevendende.

Vil gerne besøge den samme, når det er godt.

Er på femte år med min aktuelle danske GP, men hun er desværre ret sjældent i området.

Ankom til lejligheden, på første sal, men den var ret mørk pga. nedrullede gardiner.

Ej nødvendigt, næppe nogen vil kunne se ind.

Spurgte om vi kunne få mere lys,  men det mente hun ikke var nødvendigt, det var passende erotisk.

Fornam, mavefornemmelse, at der næppe ville komme noget godt ud af dette, så jeg gik igen.

Kunne forestille mig at hun er ret styrende, men ved det jo ikke.

Er sikker på at det er hende på billederne, hun er ganske flot.

Men attituden trak for meget ned, desværre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lejlighed er meget mørk, helt nedrullede gardiner og næsten ingen lys tændt. Jeg spurgte også til lidt mere lys, men fik et bestemt NEJ.

Og ja! Hun er meget styrende på den træls måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...