just a man 9 Skrevet 17. Marts (1) SugarDaters Er der nogen af jer der har erfaring med denne velskabte unge dame - hun virker sød -og er ikke dyr . hun skriver kun engelsk , tror hun er fra øst europa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 17. Marts https://sugardaters.com/da/profile/5PRPg92vWb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 7. April just a man skrev, den 17.3.2024 at 01:09: (1) SugarDaters Er der nogen af jer der har erfaring med denne velskabte unge dame - hun virker sød -og er ikke dyr . hun skriver kun engelsk , tror hun er fra øst europa. ja hun er fra ukraine, jeg har ikke mødt hende endnu, har du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just a man 9 Skrevet 7. April lille_peter skrev, den 17.3.2024 at 06:12: https://sugardaters.com/da/profile/5PRPg92vWb tak --hvorfor lykkes det ikke mig at få linket herind kan du sige mig det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 7. April (edited) just a man skrev, for 4 timer siden: tak --hvorfor lykkes det ikke mig at få linket herind kan du sige mig det ?? d r en fejl 40 simpelthen , det er der meget af herinde nej, dit link virkede fint, bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det Pigen er fin nok, Lidt almindelig , og ikke speciel øvet, men godt kys gode patter fin lille mis som kan slikkes våd , og 800 for sex er jo helt sensationelt : jeg tilkøbte den lille runde bagindgang og uden . . Synes det er så fedt at trække ud og se hullet komme langsomt sammen igen ) Det blev så 1500 , med to gang: Redigeret 7. April af sødetablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. April sødetablet skrev, den 7.4.2024 at 16:32: bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det Vrøvl. Det er nødvendigt at skrive selve URL for at andre kan søge på den og finde en relevant tråd. just a man skrev, den 7.4.2024 at 11:49: hvorfor lykkes det ikke mig at få linket herind Fordi du gik omvejen og klikkede på link-ikonet. Det kan du godt, men så sørg for at skrive URL både i tekst- og linkfeltet. Ellers copy/paste URL ind i brødtekst. Skriv derefter linjeskift eller mellemrum, så bliver den også til et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just a man 9 Skrevet 9. April sødetablet skrev, den 7.4.2024 at 16:32: d r en fejl 40 simpelthen , det er der meget af herinde nej, dit link virkede fint, bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det Pigen er fin nok, Lidt almindelig , og ikke speciel øvet, men godt kys gode patter fin lille mis som kan slikkes våd , og 800 for sex er jo helt sensationelt : jeg tilkøbte den lille runde bagindgang og uden . . Synes det er så fedt at trække ud og se hullet komme langsomt sammen igen ) Det blev så 1500 , med to gang: så du kan anbefale hende --det lyder jo sådan ??? Ukrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sødetablet Skrevet 9. April just a man skrev, for 53 minutter siden: så du kan anbefale hende --det lyder jo sådan ??? Ukrik ja det kan jeg godt. Selv om kommuikationen var svær og hun ikke er i min top 10 over oplevelser og udseende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg