Hop til indhold

Recommended Posts

Guest sødetablet
just a man skrev, den 17.3.2024 at 01:09:

(1) SugarDaters

Er der nogen af jer der har erfaring med denne velskabte  unge dame - hun virker sød -og er ikke dyr .

hun skriver kun engelsk , tror hun er fra øst europa.

ja hun er fra ukraine, jeg har ikke mødt hende endnu, har du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet
Skrevet (edited)
just a man skrev, for 4 timer siden:

tak --hvorfor lykkes det ikke mig at få linket herind    kan du sige mig det ??

d r en fejl 40 simpelthen , det er der meget af herinde 
nej, dit link virkede fint, bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det 
Pigen er fin nok, Lidt almindelig , og ikke speciel øvet, men godt kys gode patter fin lille mis som kan slikkes våd , og 800 for sex er jo helt sensationelt : jeg tilkøbte den lille runde bagindgang og uden . . Synes det er så fedt at trække ud og se hullet komme langsomt sammen igen ) Det blev så 1500 , med to gang: 

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg

Link til indlæg
sødetablet skrev, den 7.4.2024 at 16:32:

bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det 

Vrøvl. Det er nødvendigt at skrive selve URL for at andre kan søge på den og finde en relevant tråd.

just a man skrev, den 7.4.2024 at 11:49:

hvorfor lykkes det ikke mig at få linket herind

Fordi du gik omvejen og klikkede på link-ikonet. Det kan du godt, men så sørg for at skrive URL både i tekst- og linkfeltet. Ellers copy/paste URL ind i brødtekst. Skriv derefter linjeskift eller mellemrum, så bliver den også til et link 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sødetablet skrev, den 7.4.2024 at 16:32:

d r en fejl 40 simpelthen , det er der meget af herinde 
nej, dit link virkede fint, bare en der ville være emsig og gøre det ¨ rigtigt ¨. en af de som ikke har noget at sige , men bare vil spamme med det 
Pigen er fin nok, Lidt almindelig , og ikke speciel øvet, men godt kys gode patter fin lille mis som kan slikkes våd , og 800 for sex er jo helt sensationelt : jeg tilkøbte den lille runde bagindgang og uden . . Synes det er så fedt at trække ud og se hullet komme langsomt sammen igen ) Det blev så 1500 , med to gang: 

så du kan anbefale hende --det lyder jo sådan ???

Ukrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet
just a man skrev, for 53 minutter siden:

så du kan anbefale hende --det lyder jo sådan ???

Ukrik

ja det kan jeg godt. Selv om kommuikationen var svær og hun ikke er i min top 10 over oplevelser og udseende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...