Hop til indhold

Recommended Posts

Havde udset mig Isabel i Århus C men svært at træffe en aftale så jeg valgte at holde mig til mit kære Viby. Flere massagepige ikke lige lige mig så jeg endte med at gå efter Sorte Kristal. Jeg ringede på. Hun åbner i en lille top og en tandtråd af en g-streng. Enhver af de latinaer jeg har nævnt når det kommer til røven får hård kamp. Helt rund . Med det samme får jeg lidenskabelige kys. Trækker mig væk. Har en time i jo. Jeg blev behandlet som om jeg var kommet tilbage fra en NATO mission. Hun behandler en pik så godt. Jeg måtte ikke komme i munden på hende. Lille minus men Jun kompenserer med perfekt røv og fisse.. 9/10 pga munden var lukket ellers forrygende. https://annoncelight.dk/showad/397704

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med at den røv er helt igennem fantastisk….., når hun ridder dig siddende med røven mod dig, er man intet mindre end i paradis :-)

Brysterne knap så heldige, men røven, hendes krop, blow og smukke ansigt mere end kompenserer…….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 13 timer siden:

Enig med at den røv er helt igennem fantastisk….., når hun ridder dig siddende med røven mod dig, er man intet mindre end i paradis :-)

Brysterne knap så heldige, men røven, hendes krop, blow og smukke ansigt mere end kompenserer…….

Hvad er der galt med hendes bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...