Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, har besøgt hende idag, kanon oplevelse, dejlig naturlig milf. blev taget imod glad og smilene og havde 45min med fuld gas sut, slik og knep uden stress:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kammerat besøgte hende da han er meget til de MILF damer der. Hun skulle vist være med på den værste, erfaringen slår tydeligt igennem hos hende - har overvejet at besøge hende selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I guder altså, jeg sad lige og regnede sammen på hele hendes alenlange palette af alt de hun forlanger ekstra betaling for. Totalprisen, inkl. alle ydelser bliver kr. 5.000,00 for en time.                      Jeg ved ikke om træerne vokser ind i himlen for hende, eller hun bare lider af storhedsvanvid, men jeg mener bare, at kan vi ikke snart få ro på og så nøjes med ekstra for eks. anal og sex uden. Skal man betale kr. 1500 pr. time og så ekstra 300 hver gang man vil skifte stilling og prøve lidt andet??. Er det bare mig der er sippet?

Og helt generelt, bør kys ikke ALTID indgå i en dejlig lækker GFE oplevelse. Man kysser sgu da for helvede med sin kæreste, eller er der noget jeg har helt misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...