Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre,

https://annoncelight.dk/showad/354012

Besøgte Whisky i Viborg igår. Fin og meget ren kælderlejlighed ikke særlig langt fra sygehuset. Der er 2 piger på stedet. Er ikke sikker, men tror det var Cherry jeg så skyggen af. Whisky er på sin måde måske den flotteste thai gp jeg har haft fornøjelsen af at møde til dato. Fantastisk blød hud, lidt mørkere tonet end andre jeg har mødt, smuk og med en dejlig lille po po og flotte (lavede) bryster, men således at størrelsen er harmonisk med resten. Hun er meget sød og serviceminded. Startede med knus og kys som langsomt gik over i et skønt øko blow. Jeg fik hende drejet på plads og fik slikket hendes frække lyserøde fisse og stjernen fik også en grundig tur. Dernæst gennemgik vi diverse legemsøvelser, inden jeg bad om afslutning med hånd og mund. Til slut en lille snak og et hurtigt bad og efter knap en time stod jeg glad på gaden igen. Whisky får min varmeste anbefaling og jeg kommer sikkert tilbage inden den måned, hun bliver i Viborg, er omme. Forstod at hun derefter skal til Herning, så hun bliver inden for rækkevidde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CarlosM Hun afsluttede med mund og hånd men tog ikke skuddet i munden. Jeg synes pænere, men det er jo helt individuelt hvad man er til. Mht. alder er der vel grundlæggende kun sjældent overensstemmelse mellem korrekt alder og annonce alder, men skal jeg sjusse er hun vel først i 30’erne så her stemmer det fint overens.

@Jyskpik Jeg betalte for 45 min. og det var en helt normal pris. Hvis du beder hende om priser pr. SMS sender hun sin oversigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...