Hop til indhold
Milner

"Glædeshus", eller fuldtidsprivat.?

Recommended Posts

Ja, jeg er jo ikke så erfaren i det her, - men har en drømme GP til gode. 

Der er flere ting der har afholdt mig fra at besøge hende, - en af de væsentligste er at hun er super lækker, og kun arbejder 1 til 2 dage om ugen på et par "Glædeshuse", - hun må jo være fuldt booket i 12 timer sådan en dag. 

Jeg frygter tidspres og "godt brugt" ret til hurtigt i løbet af dagen. 

Rammer jeg et issue, eller hvad er jeres erfaringer med bordellerne??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Der var et par piger i Aarhus, Trepkasgade, de var stort set altid fuldt booked, og var nærmest umulige at få en aftale med. Alligevel havde de kun gode anmeldelser
Så jeg tror ikke du kan sige det så generelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 3 timer siden:

Hvad mener I andre, - evt nogle af pigerne? 

At hun er superlækker skal ikke afholde dig fra at besøge hende, ej heller at hun sidder på bordel. Ikke alle dage er lige travle, ikke alle piger har / ønsker en fuldt booket dag. Du kan vælge en tid om formiddagen, hvis du ikke tør satse på en sen tid. Evt. ring eller skriv til hende om din bekymring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 16.3.2024 at 08:58:

Der er flere ting der har afholdt mig fra at besøge hende, - en af de væsentligste er at hun er super lækker, og kun arbejder 1 til 2 dage om ugen på et par "Glædeshuse",

Det er netop sådanne kvinder jeg gerne vil besøge, for jeg tænker, når de kun er der et par gange om ugen, så har de sikkert også mere lyst.

De er der jo som regel heller ikke 12 timer ad gangen, måske bortset fra steder, hvor der ikke kommer så mange forbi, som ude på landet f.eks. kunne jeg forestille mig, at der er lidt længere mellem gæsterne.

Men sådan er vi jo, så forskellige.

Derimod holder jeg mig fra dem der kører 24/7 eller for dén sag skyld 12 timer i døgnet, 7 dage om ugen, for, for de piger må mænd og sex, hænge dem langt ud af halsen.

også selvom de ikke er på hele tiden, for sove må de jo også indimellem, men så kommer der en og banker på og så må de op og igang.

De må jo nærmest gå trætte rundt hele døgnet, for rigtigt sovet, får de nok aldrig gjort. Søvn er meget vigtig, for at vi mennesker kan fungere optimalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 5 minutter siden:

også selvom de ikke er på hele tiden, for sove må de jo også indimellem, men så kommer der en og banker på og så må de op og igang.

Jeg havde vagt i lørdags i Aalborg og det var til sent ud på natten.. Men det er ikke ensbetydende med at jeg er på hele natten.. Normalen er at man skal bestille tid så det med at blive vækket af et bank på døren sker ikke.. Vi stopper jo bare med at svarer på telefonen når vi ikke gider mere.. På sådan en 12 timers vagt har man måske besøg af 5-6 mænd hvis det er en god vagt.. Gode vagter sker ikke hver dag og især ikke hvis man arbejder mange dage i streg fordi gæsterne spreder sig ud.. Det som om de tænker “jeg besøger hende i morgen eller en anden dag”.. Så der slet ikke nogen grund til at frygte at pigerne bliver metaltrætte på de danske klinikker.. Der var konkurrencen fra de udenlandske piger for stor da jeg arbejdede på den måde i hvertfald.. 

Da jeg sad på klinik var vi glade hvis vi gik hjem med 4-5000.. Det kan være fra så lidt som 2 gæster og op til 4 gæster.. Jeg ved ikke hvordan klinikbranchen ser ud længere da det er længe siden jeg var der men jeg kan ikke forestille mig at det har ændret sig meget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 16.3.2024 at 08:58:

Ja, jeg er jo ikke så erfaren i det her, - men har en drømme GP til gode. 

Der er flere ting der har afholdt mig fra at besøge hende, - en af de væsentligste er at hun er super lækker, og kun arbejder 1 til 2 dage om ugen på et par "Glædeshuse", - hun må jo være fuldt booket i 12 timer sådan en dag. 

Jeg frygter tidspres og "godt brugt" ret til hurtigt i løbet af dagen. 

Rammer jeg et issue, eller hvad er jeres erfaringer med bordellerne??? 

Jeg kender et par stykker, der passer til din beskrivelse.

 Til din information kan jeg fortælle, at jeg aldrig har mærket nogen som helst forskel på servicen, uanset om jeg besøgte dem klokken 12 middag eller klokken 18 aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

På sådan en 12 timers vagt har man måske besøg af 5-6 mænd

men tror du ikke at de 5-6 mænd var kommet selvom du kun havde en 8 timers vagt

JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Det kan være fra så lidt som 2 gæster og op til 4 gæster.

Det har nok noget, at gøre med det relativt høje prisniveau, men er man tilfreds med dén indkomst de 2 - 4 mænd ka gi, så er det jo også, godt nok.

Vil man ha flere kunder i butikken, må man justere prisen, så det passer til, at der kommer så mange kunder , man gider ta ind.

Kommer der for mange i forhold til det, man gider, så var prisen for lav, kommer der normalt ikke så mange, er prisen nok for høj.

Du kan jo også justere prisen noget, kun for de gæster du har haft og som du gerne vil se igen, så er der nok større chance for, at de vælger dig næste gang liderligheden trænger sig på og samtidig kunne det jo også være de kom på GB besøg lidt oftere, det kunne måske gi lidt større kundeflow/omsætning over tid.

og er der nogen du really really godt kunne tænke dig at se igen, kunne du jo spørge dem, om de er interesseret i at få en sms næste gang du er i området

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 16 minutter siden:

men tror du ikke at de 5-6 mænd var kommet selvom du kun havde en 8 timers vagt

Sikkert.. Så ville tiden jo bare være mere presset.. Så hvorfor skulle det være ønskeligt.? 
 

Alle dine råd er super fine.. Hvis de var realistiske.. Piger der sidder på klinik sætter ikke selv deres priser.. Og ingen gider arbejde mere for færre penge..

Der er kun så og så mange sexkøbere i landet så det er begrænset hvor mange flere man kan lokke til så det giver bare en dårligere omsætning.. Tænk hvis din chef sagde “jeg har lige sat din løn ned med 20% men du har så fået 30% mere arbejde så det jo ganske fint”:lol:.. Eller “jeg har sat din løn ned med 20% men du har fået 10% mere arbejde” som nok mere er det realistiske resultat..

Samtidig så vil jeg (det er muligvis også gældende for andre piger men jeg kan kun snakke på egne vegne) faktisk helst ikke tiltrække de gæster der ønsker et så billigt knald som muligt da det bare ikke er den type jeg ønsker.. Alle de der “Hvor finder jeg det billigste knald i dag” tråde herinde hænger mig altid langt ud af halsen.. Fair hvis man bare ikke har pengene til en dyrere oplevelse men hvis det - som det oftest virker som om - bare handler om at få fedtet anakondaen billigst muligt fordi man ikke føler sex/samvær giver en nok til at man vil betale mere så vil jeg faktisk helst undgår den type..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Tænk hvis din chef sagde “jeg har lige sat din løn ned med 20%

nu er almindelige lønmodtageres løn, jo en hel del mindre

 

JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

ingen gider arbejde mere for færre penge..

du får næppe færre penge totalt set, jeg tror du vil kunne tjene flere, men du skal selvfølgelig arbejde mere for dem

 

JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Der er kun så og så mange sexkøbere i landet så det er begrænset hvor mange flere man kan lokke til

men de mange sexkøbere der er, vil komme mere på besøg, hvis det var til at betale, for 1200kr. for en ½ time er rigtig mange penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 3 minutter siden:

nu er almindelige lønmodtageres løn, jo en hel del mindre

 

du får næppe færre penge totalt set, jeg tror du vil kunne tjene flere, men du skal selvfølgelig arbejde mere for dem

 

men de mange sexkøbere der er, vil komme mere på besøg, hvis det var til at betale, for 1200kr. for en ½ time er rigtig mange penge

Ja og.? Det gør eksemplet ugyldigt eller.? 

Jeg har efterhånden været i branchen i 9 år så jeg har været hele vejen rundt i forskellige konstellationer og jeg kan fortælle dig at man få både mindre udbetaling OG mere arbejde.. Igen så henviser jeg til eksemplet med hvis din chef gjorde det samme.. Jeg kørte på et tidspunkt med early bird koncept hvor en time kom ned på 1600 kr hvis man bookede i god tid.. Det droppede jeg hurtigt igen fordi det simpelthen åd en stor del af overskuddet.. 

Der er flere grunde end høj pris til at en stor del af sexkøberne ikke besøger bordeller.. En af dem er diskretionen som ikke er særlig høj så den del af køberne er stadig udelukket at tiltrække medmindre man sætter prisen så langt ned at den er uimodståelig hvilket overhoved ikke er ønsket af pigerne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Tænk hvis din chef sagde “jeg har lige sat din løn ned med 20%

 

leo kbh skrev, for 42 minutter siden:

nu er almindelige lønmodtageres løn, jo en hel del mindre

 

JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Ja og.? Det gør eksemplet ugyldigt eller.? 

nej, det var nok også en dårlig begrundelse,

men en lønmodtager arbejder jo fra han kommer til han går, det er jo ikke sådan, at der er tid i overskud til, at tjene mere og slet ikke for de fleste, der jo er timelønnet, så kan man jo ikke tjene mere, ved at arbejde mere, hvis lønnen blev sat ned.

så får man jo bare mindre i løn og skal arbejde mere, modsat jer piger der har  tid i overskud til, at tage flere ind, såfremt i gider tage flere og samlet set tjene mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, 1 time siden:

 

 

nej, det var nok også en dårlig begrundelse,

men en lønmodtager arbejder jo fra han kommer til han går, det er jo ikke sådan, at der er tid i overskud til, at tjene mere og slet ikke for de fleste, der jo er timelønnet, så kan man jo ikke tjene mere, ved at arbejde mere, hvis lønnen blev sat ned.

så får man jo bare mindre i løn og skal arbejde mere, modsat jer piger der har  tid i overskud til, at tage flere ind, såfremt i gider tage flere og samlet set tjene mere.

 

Der findes stadig folk der arbejder på akkord.. Disse personer tror jeg heller ikke ville sætte deres pris ned for at få mere arbejde.. Det jo tosset.. Som sagt så har jeg gjort forsøget helt uden succes.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...