Hop til indhold
Sensuel lover

Elisabeth kropsterapi og penismassage i Aalborg

Recommended Posts

Så skete det igen :)

Endelig en behandling/kvinde der virkelig fortjener en anmeldelse.

Elisabeth kropsterapi

Jeg har bevæget mig en del i det tantriske univers, men fik lyst til lidt nyt. - (har nået en alder og erfaring hvor “maskinsex” er for kedeligt)

Fik kontaktet Elisabeth på sms og efter kort tid fik jeg svar tilbage. Vi fik talt sammen i telefonen om det praktiske og må sige hun allerede her er meget lydhør/nærværende og sød. 
Ankom til hendes i øvrigt pæne lejlighed og blev mødt af en smuk og charmerende kvinde. Efter en lille indledende samtale, hvor man finder ud af det er en selv og ikke kvinden man skal fokusere på. Er sikker på hun kan klare de fleste udfordringer, man nu måtte ha’. Er selv lidt stresset pt. og det fik vi en snak om og hun virker virkelig “proff” til at håndtere dette. I første omgang havde jeg nu kun tænkt det som en gang wellness :rolleyes:

Afklædning og så op på briksen, liggende på maven. Et “klang” lyder og herfra starter der en lækker massage med varm olie og hotstone. Hun kommer godt nok hele vejen rundt lige fra fødder til hovedbund (og det der imellem) Jeg kom helt i trance og fornemmede hverken tid eller sted.

Over på ryggen og herfra begynder der virkelig en opbygning af det sensuelle/sexuelle i dit indre og jeg nåede et klimax, jeg ikke havde prøvet før :wub:

Vil egentlig bare anbefale at læse Elisabeth’s annonce grundigt, for alt hvad der står der passer ! Og nej man får ikke lov til at røre :D

Godt 1,5 time var fløjet af sted og jeg flyver stadig efter denne oplevelse. En unik rejse, som gerne måtte være længere.

Jeg håber virkelig Elisabeth fortsætter med at besøge Aalborg, for så skal hun bestemt besøges igen.

Et kæmpe 10 tal for oplevelse og seriøs kvinde <3


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

@Sensuel loverDet der menes er, du senere kan søge på annonce id, hvis du indsætter annoncelink, det kan man nu også ellers, men alt skal være nemt nu!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...