Hop til indhold
Tarzan34

Aalborg advarsel om Super hot Cuba girl (Alfreda)

Recommended Posts

Hej derude.
Jeg vil lige advare jer folk i Nordjyllands området(Aalborg) om en bestemt person kendt som "Super hot Cuba girl(Alfreda)".
I dag købte jeg en 1 time hos hende og aftalte pris og ydelser på forhånd. For det første ligner hun overhovedet ikke hende på billederne i annoncen.
For det andet så da jeg kom hen til hende begyndte at presse for flere penge end aftalt. Det afviste jeg da vi havde en aftale på forhånd og det gik hun så med til.
Hun var ekstrem negativ og gad ikke rigtig noget og gik til og fra akten. Efter cirka 15-20 min siger hun så at timen er gået. Jeg gad ikke til at diskutere med hende omkring dette da hun var ekstrem negativ fra start. Jeg tog mit tøj på og på vej ud af lejligheden, sagde jeg dog til hende at dette havde været den værste oplevelse jeg nogensinde havde haft og hun tændte fuldstændig af og svinede mig fuldstændig til.
Jeg har aldrig før haft dårlige oplevelser med "glædespiger" men efter denne oplevelse er jeg ret chokeret og føler mig fuldstændig røvrendt.
Så hold jer væk for hende er mit råd.
God weekend derude.

 

Redigeret af Tarzan34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...