Hop til indhold

Quickmeeting, 28, Roskilde

Featured Replies

Skrevet
MrPilot skrev, for 3 timer siden:

Ja. Det er nogle år siden, Hun er super høflig og klog at tale med. ret direkte og giver en ok service. Pæn og ordentlig i udseende 
Det kan jeg godt anbefale. Jeg har kun mødt hende en gang. Jeg syntes måske der manglede noget i den personlige kontakt. Selv om jeg ikke havde noget pres om tid ?
Det er mere end 2 år siden. Hun kom selv til mig. Og jeg huske ikke pris, men den var almindelig for dengang, ikke i den høje ende. Men lange ben god røv små bryster pænt alm ansigt, meget godt blow med slug og hun fik en doggy i køkkenet ) uden regnfrakke. Derfor var afslutningen blow

Redigeret af sødetablet

Skrevet
  • Author

Tak for et svar man kan bruge til noget.

Min kontakt til hende er ganske god synes jeg, og har lidt samme opfattelse af, at hun godt ved hvad der foregår.

Skrevet
MrPilot skrev, for 1 time siden:

Tak for et svar man kan bruge til noget.

Min kontakt til hende er ganske god synes jeg, og har lidt samme opfattelse af, at hun godt ved hvad der foregår.

Der tog jeg fejl, så bare navnet. troede det var quichie som der blev talt om. Hendes profil er nu slettet ? sorry

Skrevet
sødetablet skrev, for 11 timer siden:

Der tog jeg fejl, så bare navnet. troede det var quichie som der blev talt om. Hendes profil er nu slettet ? sorry

Det er den så ikke da 

Skrevet
Smedesvenden skrev, Lige nu:

Det er den så ikke da 

quichie s profil mente jeg

Skrevet
sødetablet skrev, for 7 timer siden:

quichie s profil mente jeg

tar fejl der også hun hedder bare quickeis hende jeg mente sorry my bad https://sugardaters.com/da/profile/bEZJj_v_zJ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.