Hop til indhold
MrPilot

Quickmeeting, 28, Roskilde

Recommended Posts

Guest sødetablet
MrPilot skrev, for 3 timer siden:

Ja. Det er nogle år siden, Hun er super høflig og klog at tale med. ret direkte og giver en ok service. Pæn og ordentlig i udseende 
Det kan jeg godt anbefale. Jeg har kun mødt hende en gang. Jeg syntes måske der manglede noget i den personlige kontakt. Selv om jeg ikke havde noget pres om tid ?
Det er mere end 2 år siden. Hun kom selv til mig. Og jeg huske ikke pris, men den var almindelig for dengang, ikke i den høje ende. Men lange ben god røv små bryster pænt alm ansigt, meget godt blow med slug og hun fik en doggy i køkkenet ) uden regnfrakke. Derfor var afslutningen blow

Redigeret af sødetablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et svar man kan bruge til noget.

Min kontakt til hende er ganske god synes jeg, og har lidt samme opfattelse af, at hun godt ved hvad der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet
MrPilot skrev, for 1 time siden:

Tak for et svar man kan bruge til noget.

Min kontakt til hende er ganske god synes jeg, og har lidt samme opfattelse af, at hun godt ved hvad der foregår.

Der tog jeg fejl, så bare navnet. troede det var quichie som der blev talt om. Hendes profil er nu slettet ? sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
sødetablet skrev, for 11 timer siden:

Der tog jeg fejl, så bare navnet. troede det var quichie som der blev talt om. Hendes profil er nu slettet ? sorry

Det er den så ikke da 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sødetablet
Smedesvenden skrev, Lige nu:

Det er den så ikke da 

quichie s profil mente jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...