Hop til indhold
Vixenida

OnlyFans Udstyr?

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg er nysgerrig på om nogle kender til fotoudstyr (baggrunds-lag og lidt blå/rød lys), som alt er let at sætte op og ikke for stort.. Altså noget lille.. og gerne til god pris :) Så, noget basalt pakke, så jeg kan lave content.. Forslag?

Har været lang tid om at overveje OnlyFans, men nu starter jeg for real liiiige om kort tid :) 

Også, hvad ville I gerne se af content på en OnlyFans?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Nu er jeg ikke lige på OF, men jeg har et ret hyggeligt soveværelse :wub:

Jeg har købt noget LED bånd og sat på hovedgærdet af min seng.. Det giver ret meget stemning.. Og kostede 100kr tror jeg ^_^

Du kan se genskæret fra det i spejlet..

20240309_191148.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 55 minutter siden:

Nu er jeg ikke lige på OF, men jeg har et ret hyggeligt soveværelse :wub:

Jeg har købt noget LED bånd og sat på hovedgærdet af min seng.. Det giver ret meget stemning.. Og kostede 100kr tror jeg ^_^

Du kan se genskæret fra det i spejlet..

20240309_191148.jpg

Hyggeligt. Kan også godt li' den lave plint/sokkel for enden af sengen foran spejlet...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Signor Cuoco skrev, for 8 minutter siden:

Hyggeligt. Kan også godt li' den lave plint/sokkel for enden af sengen foran spejlet...:P

Det er totalt interimistisk og hjemmelavet.. I know :lol:

Men det er mig.... og jeg elsker det ! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv: Led lights i søgefeltet på SHEIN så kommer der masser af forslag frem :wub: og hvis du søger på: photo background, kommer der også alt muligt frem :)

Leveringstiden er almindeligvis 8-11 dage:)

Men pas på! Man kan blive afhængig af SHEIN :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv filmet til eget brug i 4 år og er først på det seneste begyndt at filme til min egen hjemmeside (work in progress).

Jeg står selv for kameraføring og har ikke nogen hjælper. Det jeg synes der er vigtigst er masser af lys for ikke at få grynede billeder og at investere i et videokamera med skærm så du selv kan se hvad du filmer, mens du filmer, specielt med hensyn til closeups er det en fordel.

Og synes også at det er vigtigt at ansigtet er med i alle vinklerne for at se mimik/ansigtudtryk på pigen

Jeg bruger https://www.scandinavianphoto.dk/sony/fdr-ax53-1024743 og https://www.djistorenordic.com/products/osmo-pocket-3  som hovedkameraer og et par iphone pro til andre vinkler/håndholdt + diverse kamerastativ og ringlights.

Du kan måske starte med ringlight med mobilholder?

Selv køber jeg ikke content på OF da jeg synes priserne er for høje, sikkert fordi OF skal have en stor bid af kagen. Men hvis det nu skulle være…hardcore boy/girl hvor ansigtet selvfølgelig er synligt på pigen…men det er jo bare en personlig præference…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak! Ja vil ikke investere i super high tech camera.. bare noget basic, og måske Iphone faktisk er fin.. Men ja, baggrund og noget lys bestemt! Ringlight er god idé! Nogle gange har jeg også set, at der bruges sådan lidt blå/lilla farve i baggrunden.. sådan en effekt ønsker jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikea har flere slags led-lyskinner som er multifarvede/dæmpbare 

Billede nr. 5 viser et eksempel på lyseblå:https://www.ikea.com/dk/da/p/vattensten-led-lysskinne-multifarvet-90530585/

Evt. monter i loftet eller bag sengen så du får et mere ensartet udtryk så man ikke kan se de enkelte ledlys?

(Husk at medkøbe drivere/fjernbetjening)

 

 

 

 

Redigeret af Winniethepooh
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vixenida

Jeg har selv haft nogle fantastiske fotoshoots med en ualmindelig sød og dejlig Onyfans pige, dog mest på hoteller eller i naturen.

Men hvis du søger billigt fotoudstyr, så kig på det her link : https://www.flashfotovideo.dk/stof

Jeg har handlet en del med dem, heriblandt billige studio lamper, og de har en fysisk butik i Glostrup, hvor du kan få vejledning.

Hvis du ikke kommer til Djævleøen, så kan du søger på Walimex produkter på nettet.

Good luck :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 20 timer siden:

Tak! Ja vil ikke investere i super high tech camera.. bare noget basic, og måske Iphone faktisk er fin.. Men ja, baggrund og noget lys bestemt! Ringlight er god idé! Nogle gange har jeg også set, at der bruges sådan lidt blå/lilla farve i baggrunden.. sådan en effekt ønsker jeg også.

Jeg har prof. kamera og videolys der giver samme varme som solens lys. Jeg kan evt. optage for dig - gratis. Men du er nok mere interesseret i noget du/I selv kan anvende - den slags udstyr bliver også bedre og bedre selv i lave prisklasser. 
/ Victor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg endelig oprettet, så nu skal jeg blot anvende udstyr og komme igang med det sjove :D ! Det giver et helt rush, at være klar nu. 

Tusinde tak for jeres advices < 3 !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Vixenida skrev, for 58 minutter siden:

Nu er jeg endelig oprettet, så nu skal jeg blot anvende udstyr og komme igang med det sjove :D ! Det giver et helt rush, at være klar nu. 

Tusinde tak for jeres advices < 3 !!

Send dit link :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...