Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/398100
 

saw her the previous time she was active, about 10 days ago. I think she has hyped herself a little too much in her ad. She is the only girl from the snap group I had not seen. She is nice and easy to talk to but  services was just OK. She is fit and chunky and very reserved, maybe a bad day maybe chemistry.. Don’t expect deep blow if you are of good size… a big NO was not even being offered a shower, before or after.

have a good weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fantastisk smuk og dejlig

kvinde, totalt lækker og service minded. 
stram og lækker slank krop med former. 
jeg besøger hende helt sikkert flere gange om ugen fra nu af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

 

Jeg besøgte Clara en gang hun var på for nyligt (hun er på i dag igen)

Clara

Opsætning af møde var fint og nemt og jeg kom i tide til adressen i Brønshøj. Jeg kommer til døren og hun åbner hurtigt. 

I min optik er hun noget større / kraftigere end jeg normalt går med, men jeg tænkte at det nok skulle gå. Jeg ville på intet tidspunkt betragte hende som slank. Hun er sød nok, småsnakkende og sådan lidt hyggelig. Selve akten er ikke noget skrive hjem om. Det skulle overstås og jeg ved ikke om jeg var nr xx den dag eller hun bare ikke syntes om mig. Sexuel kemi var der ikke noget af mellem os, så det gik lidt hurtigt. Sådan er det jo en gang imellem.

Efter seancen var der igen lidt snak om dette og hint.

En sød nok pige, der bare ikke lige var det jeg ledte efter den dag.

Pas på hinanden derude.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jhrr skrev, den 28.3.2024 at 17:02:

Hej alle,

 

Jeg besøgte Clara en gang hun var på for nyligt (hun er på i dag igen)

Clara

Opsætning af møde var fint og nemt og jeg kom i tide til adressen i Brønshøj. Jeg kommer til døren og hun åbner hurtigt. 

I min optik er hun noget større / kraftigere end jeg normalt går med, men jeg tænkte at det nok skulle gå. Jeg ville på intet tidspunkt betragte hende som slank. Hun er sød nok, småsnakkende og sådan lidt hyggelig. Selve akten er ikke noget skrive hjem om. Det skulle overstås og jeg ved ikke om jeg var nr xx den dag eller hun bare ikke syntes om mig. Sexuel kemi var der ikke noget af mellem os, så det gik lidt hurtigt. Sådan er det jo en gang imellem.

Efter seancen var der igen lidt snak om dette og hint.

En sød nok pige, der bare ikke lige var det jeg ledte efter den dag.

Pas på hinanden derude.

 

 

Jeg havde samme oplevelse. Hun er bestemt ikke helt så slank som hun virker på billederne. Var ikke sååå stor fan af hendes blowjob-skills, men hun kan fandme tage en pik, når man banker i bund, det ska’ hun ha’. Hun er skide sød at snakke med, og anden omgang med hende var fremragende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...