Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/356730

Jeg besøgte Melissa tidligere idag, og besøget var endnu bedre denne gang end de to tidligere gange. 

Vi stod længe og kyssede, herefter ned i sengen og så slikkede jeg hende indtil hun kom i en dejlig orgasme (virkede hvert fald ægte). Hun ville gerne have mig op og stå, og så tog hun pikken i munden og suttede på livet løs. Kunne mærke hun var tændt, ligesom jeg var. Hun kan virkelig lide at tage den dybt og gagge. Jeg sagde hun skulle ligge sig ned, og jeg begyndte at slikke hende igen og hun sagde, at hun hellere ville have min pik og jeg skulle tage hende bagfra. Javel, og det gjorde jeg! Vi kom omkring i en masse dejlige stillinger, men, at se hende ovenpå mig og stønne dejligt og naturligt, gjorde jeg ikke kunne holde mig igen.. spurgte om jeg måtte komme på hendes dejlige krop, og hun satte sig ned på knæ og spillede den af udover hendes fine små bryster. Det var de første 30 minutter, og herefter lå vi og kyssede, snakkede, inden vi skulle videre til anden omgang … og det var ligeså godt. 

Jeg kan kun anbefale Melissa.

60 minutter i himlen med denne skønhed! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, den 15.3.2024 at 22:15:

Hvorhenne?

I Viby. Et af de bedste skrald jeg har fået længe, hun elsker seriøst sex. Lang tid siden jeg har været der, men husker endda jeg fik for meget tid fordi hun glemte tiden, så meget nyder hun sexen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngMidtjyde skrev, den 15.3.2024 at 17:34:

Jeg skal besøge hende i morgen og glæder mig helt vildt. Nogen der kan fortælle om anal med hende?

Vil lige tilfølje at jeg blev slemt skuffet den dag. Jeg var i kontakt med hende fra morgenen for at bekræfte vores aftale, hvilket hun gjorde, men da jeg så holder udenfor og skriver at jeg er der, fortæller hun at der er opstået en situation der gør at hun desværre måtte aflyse. Hendes annonce var ikke aktiv efter den dag, men tror også det var hendes sidste dag på stedet. Håber ikke at der var sket hende noget, men for pokker jeg må indrømme at jeg blev slemt skuffet da jeg holdte der og virkeligt havde sat næsen op efter en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...