Hop til indhold
james bond

Surre Jernbanegade Viborg

Recommended Posts

Hej..

 

Nogen der har været ved Surre for nys. Hun havde før en moden thai der hed Tii til at hjælpe ca 40-45 år.. Men sidst jeg snakkede med Surre synes jeg hun sagde at hun var stoppet, men at hun havde fået nye hjælpere.. :-) Det skal da prøves snart :-) Men indtil det sker, så kunne det jo være nogen havde prøvet massagen af de nye hjælpere og hvad de tilbyder? :-)

 

Men nogen der ved hvor Tii er..super dejlig massage. Hun havde før snakket om et andet sted i Bjerringbro og Rebild/ Skørping?? 

 

Go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg talte med en af de faste massøer i lørdags. Hun sagde, at Suree ikke kunne massere mere på grund af gigt eller sådan noget. Og at Suree måske ville lukke klinikken. For en måned siden lagde jeg krop til oplæring af en ny meget ung pige hos Suree. De sagde hun var 27 år, men hun så yngre ud. På grund af sprogbarriere kunne jeg ikke kumminikere med pigebarnet, men fik en anden til at gøre opmærksom på, at jeg ønskede en afslutning. Afslutningen var meget forsigtig og tøvende, bagefter fik jeg fortalt at det var hendes anden hj.

 

Generel syntes jeg, at jeg altid har fået en super service hos Suree og pigerne har forbavsende vide grænser. Og det at man først betaler efter behandlingen tiltaler mig.

 

Mvh Erik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de piger jeg har mødt hos Suree har givet mig hvad jeg har begæret. Det har foregået på den måde, at jeg altid først bare har bedt om massage. Pigen spørger så om jeg har ondt nogen steder, der tror jeg at det er en fordel at sige nej, så er det lettere for pigen at regne ud, at det ikke kun er massagen man er kommet efter.

Pigen vil så når hun massere nærme sig de følsomme steder. og der tror jeg det vil være en hjælp for pigen, hvis du ikke er for genert. Hvis hun kan se, at hendes berøringer gør indtryg, er det nemmere for hende at spørge om du ønsker massage af en anden karreter.

 

Det at man først betaler efter at man har fået massagen, gør at pigen hele tiden ønsker at give dig så god en oplevelse som mulig. I håb om at du betaler lidt ekstra.

 

En times massge koster 400 kr. en hj 200 kr. Hvis man vil have samleje koster det i alt 1000kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...