Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Tanya den anden dag.
Det er hende der optræder på billederne i annoncen. Ganske lækker, efter min målestok, men dog efter min mening, med bryster der er hjulpet for meget.

20 minutter før aftalt tid, fik jeg en sms, om at møde op 5 minutter senere end aftalt. Vel ok, alle kan blive forsinket.

Tanya er rigtig sød, men virker stresset. Hun giver mig en mellem blød massage i 20-25 min. inden jeg bliver bedt om at vende mig om. Og så lige på med et blow. Faktisk et af de bedste blows jeg har fået længe. Det skal hun have. Derefter en hurtig rundtur i forskellige positioner, som jeg desværre kom alt for hurtigt af. Mest fordi jeg var liderlig, ikke så meget pga. hendes insats. Lige så hurtigt som jeg var kommet, lige så hurtigt var hun videre med at gøre klar til næste kunde. Har aldrig oplevet lignede opførelse, med 20 min. tilbage af den bestilte tid. Var tilbage på gaden efter 40 min, og havde bestilt en time.

Kommer aldrig igen.

https://annoncelight.dk/showad/394678

Skrevet
UnderSolen skrev, for 1 time siden:

Besøgte Tanya den anden dag.
Det er hende der optræder på billederne i annoncen. Ganske lækker, efter min målestok, men dog efter min mening, med bryster der er hjulpet for meget.

20 minutter før aftalt tid, fik jeg en sms, om at møde op 5 minutter senere end aftalt. Vel ok, alle kan blive forsinket.

Tanya er rigtig sød, men virker stresset. Hun giver mig en mellem blød massage i 20-25 min. inden jeg bliver bedt om at vende mig om. Og så lige på med et blow. Faktisk et af de bedste blows jeg har fået længe. Det skal hun have. Derefter en hurtig rundtur i forskellige positioner, som jeg desværre kom alt for hurtigt af. Mest fordi jeg var liderlig, ikke så meget pga. hendes insats. Lige så hurtigt som jeg var kommet, lige så hurtigt var hun videre med at gøre klar til næste kunde. Har aldrig oplevet lignede opførelse, med 20 min. tilbage af den bestilte tid. Var tilbage på gaden efter 40 min, og havde bestilt en time.

Kommer aldrig igen.

https://annoncelight.dk/showad/394678

Dit link virker ikke

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.