Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er der kommet adresse på annoncen, så jeg kan se at det er et nyt sted. Det ville være fint med nogle navne på pigerne, hvis der er mulighed for at vælge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis i søger på massage på facebook kommer der mange opslag op. i forskellige grupper, hvor hun skriver at der var for langt til assens for hendes kunder, derfor starter hun i kochgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nok jeg havde set en af pigerne andetsteds. Den unge pige Lucky ser absolut interessant ud. Men med det udseende skal vi nok ikke forvente, at der kommer tilbud på ½ times B2B til 600 kr. som der ofte var i Langeskov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 36 minutter siden:

Jeg syntes nok jeg havde set en af pigerne andetsteds. Den unge pige Lucky ser absolut interessant ud. Men med det udseende skal vi nok ikke forvente, at der kommer tilbud på ½ times B2B til 600 kr. som der ofte var i Langeskov.

Nej og hun er til den dyre side, 2000,- for en time og 1500,- for 30 min FP. Umiddelbart til den kraftige side og måske ikke så ung endda. Vendte om og gik igen efter forhandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om at hendes billeder ikke er helt up to date. Og man kan jo få en hel time andre steder for det hun tager for en halv. Jeg må vist hellere nøjes med en halv times HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 8 timer siden:

hvis i søger på massage på facebook kommer der mange opslag op. i forskellige grupper, hvor hun skriver at der var for langt til assens for hendes kunder, derfor starter hun i kochgade.

Dog har hun forsat åben i Assens.../har endnu ikke fundet et sted det står hun har lukket i Assens;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende fra Assens har også haft noget i Holstebro på et tidspunkt sidste år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pharadee har tidligere drevet thai massage i Langeskov ved rundkørslen ved Shell. Der har jeg fået rigtig god massage af hende og hendes piger.

Pharadee viste mig vejen til god massage og hendes piger til fantastisk b2b og fp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...