Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er stor fan af "outcall" besøg til mit hjem eller især mit kontor i indre by. Dog er det ikke altid humøret og tiden er til de 1-2 timer de fleste outcall piger lægger op til men fx et kort blow i en pause. Ofte vælger jeg så at betale for 1 time og sige farvel efter 15 min, men ville da hellere bruge pengene på et besøg mere i stedet :D 

Er der nogen der har tips til piger der er til kortere besøg i Kbh K eller Chrhavn uden at "transportgebyret" bliver helt skørt?

Jeg kender til hende her fx: https://annoncelight.dk/showad/394694

Og selvfølgelig @Danske Natasja som desværre ikke besøger kontor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant outcall forespørgsel :razz:

ConnoisseurCph skrev, for 28 minutter siden:

Jeg kender til hende her:

https://annoncelight.dk/showad/394694

Linket er hermed klikbart.

Har du haft Tøsen2024 på besøg @ConnoisseurCph, og hvis ja, kan du berette mere om hende?

Redigeret af Cruise
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 2 minutter siden:

Interessant forespørgsel

 

tak ;) - jeg er iøvrigt godt klar over at pigen i linket tilbyder 30/45 min, men når prisen er så lav er det fint for mig at opfatte det som en quickie ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 24 minutter siden:

Interessant outcall forespørgsel :razz:

Har du haft Tøsen2024 på besøg @ConnoisseurCph, og hvis ja, kan du berette mere om hende?

Ja, et par gange. Hun er sød og køn og meget stille - men hun er virkelig passiv. Som i virkelig død fisk. Blow skal overstås, hun vil helst bare ligge stille og tage imod. Men som sagt, køn og ren, så hvis man ved at man mest bare får en levende(-ish) dukke, så... 

(hvis du søger på 20-årig pige og solcenter i Lyngby, kan du finde flere (blandede) anmeldelser. Ingen rigtig negative, bare lidt meh)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...