Hop til indhold

Recommended Posts

Kære eroguide brugere

Hermed en anmeldelse af Jennie Rider, som var et par dage i Aarhus i sidste uge. Jeg har dog lagt anmeldelsen her, da hun mest annoncerer i KBH. Så håber I vil tage godt imod en jysk EG bruger^_^.

https://annoncelight.dk/showad/397645

Jeg havde gemt hendes Snapchat tidligere og pludseligt kom der et opslag fra hende, med et billede som fristede. Så endelig et eksempel på en seriøs Snapchat GP, som ellers er meget udskældt herinde (altså Snapchat ikke Jennie).

Vi fik aftalt at jeg kunne komme forbi fredag som den første, hvilket jeg absolut foretrækkker. Endelig aftale skete via SMS.

Udfra billederne på annoncelight og Snapchat, havde jeg forventet en lidt større Jennie, end hendes videoer viser. Men det skulle vise sig, at det tværtimod var en endnu mere fit kvinde, som jeg mødte.

Så jeg var positivt overrasket over hendes meget smukke krop og hendes blonde hår var også et plus, da jeg elsker blondiner.

Jeg startede med et bad og en god snak med Jennie, som var snakkesalig og charmerende. Jeg havde sendt et forslag til aktiviteter, som vi kunne starte med og hun var med på det hele. Bad, BJ, spansk, 69 og cowgirl.

Da jeg fik BJ, måtte jeg lige smage og se  hendes vidunderlige fisse og sikke et syn. Hendes fisse og røv er noget af det smukkeste jeg har oplevet hos en GP, herudover var hun meget ren og velsmagende og uden det mindste hår på fissen. Så lækkert.

Cowgirl var også super dejligt, med hendes store super skønne bryster lige i slikkehøjde og med skøn liderlig øjenkontakt undervejs.

Jennie spurgte om vi skulle skifte stilling og jeg bad hende ligge på ryggen og sprede benene, så jeg kunne nyde synet af min pik der gled ind og ud af hende. Det blev efterhånden mere og nere intenst og til sidst kom jeg dybt inde i hende, mens vi havde en  meget intens øjenkontakt.

Alt i alt en super dejlig oplevelse. Tak for dig Jennie.

Og så til svar på standart spørgsmålene.

Ja, der var kondom på både under BJ og sex.

Jeg gav kr. 1200 for 30 min. fantastisk sex oplevelse, med en super skøn kvinde.

Nej, vi kyssede ikke på munden.

Nyd hende venner

Kærlig hilsen Hotman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mit første møde med hende og hun er fit nu, ikke antydningen af overvægt. Jeg er enig i at billederne kan antyde noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, 1 time siden:

Det var mit første møde med hende og hun er fit nu, ikke antydningen af overvægt. Jeg er enig i at billederne kan antyde noget andet.

tror ikke det er den samme pige når det kommer til stykket

den jennie rider jeg oplevede havde ansigt på sin annonce og hende der skjuler ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må du gerne tro. Jeg er overbevist om at hun er kvinden fra de videoer der tidligere er lagt op på andre tråde om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotman1970 skrev, for 3 timer siden:

Det må du gerne tro. Jeg er overbevist om at hun er kvinden fra de videoer der tidligere er lagt op på andre tråde om hende.

Havde hun da de store tattoo på ryggen som på videoerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...