Hop til indhold
just27fun

NIKIBABE Esbjerg. Scammer.

Recommended Posts

Ja jeg har også skrevet med hende/dem , for omkring 14 dage siden kom der nye foto på af en hel anden pige ,  skrev så til hende den nye hvor den anden var blevet af og fik det svar at hun var i Namibia , men mangler lige 4500 til flybilletten , fik også 2 mega lange telefonnumre til hende , men nu venter jeg og ser om den første dukker op igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det nummer som jeg fik, er faktisk på en pige som er fra Esbjerg når man søger på navnet som bliver oplyst på mobilepay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 18 minutter siden:

Det nummer som jeg fik, er faktisk på en pige som er fra Esbjerg når man søger på navnet som bliver oplyst på mobilepay. 

Ok , de to numre jeg fik starter med +264 som er Namibia og så nummeret , men det er nok fordi du kun har skrevet med hende der er på billederne nu . Hende jeg skrev med først var en lille kraftig en i trediverne , så pludselig en dag var hende den unge på den her profil , lidt skummelt , da jeg startede med at skrive med den ældre skrev hun at hun var i varde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...