just27fun 68 Skrevet 14. Marts, 2024 Hun vil have penge til en billet, så hun kan komme hjem fra København. Jeg tilbød at hente hende. Men nej, hun skulle have penge. https://sugardaters.com/da/profile/g9o0KODvZ0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 101 Skrevet 14. Marts, 2024 Ja jeg har også skrevet med hende/dem , for omkring 14 dage siden kom der nye foto på af en hel anden pige , skrev så til hende den nye hvor den anden var blevet af og fik det svar at hun var i Namibia , men mangler lige 4500 til flybilletten , fik også 2 mega lange telefonnumre til hende , men nu venter jeg og ser om den første dukker op igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 14. Marts, 2024 Det nummer som jeg fik, er faktisk på en pige som er fra Esbjerg når man søger på navnet som bliver oplyst på mobilepay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 101 Skrevet 14. Marts, 2024 just27fun skrev, for 18 minutter siden: Det nummer som jeg fik, er faktisk på en pige som er fra Esbjerg når man søger på navnet som bliver oplyst på mobilepay. Ok , de to numre jeg fik starter med +264 som er Namibia og så nummeret , men det er nok fordi du kun har skrevet med hende der er på billederne nu . Hende jeg skrev med først var en lille kraftig en i trediverne , så pludselig en dag var hende den unge på den her profil , lidt skummelt , da jeg startede med at skrive med den ældre skrev hun at hun var i varde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg