Hop til indhold
SkippeR 1

Bornholm.

Recommended Posts

Så sker der lidt igen. Nogen der har kontaktet Sara? Hun svarer ikke mig på mailen.

Til gengæld glæder jeg mig til at se dejlige Lotte igen på fredag.  Sød og lækker. Hun sluger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg synes det er fedt med noget der er helt hen i vejret. Og så bliver jeg NØDT til at høre hvordan det går med Sara.

Hvorfor svarer hun dog ikke? Og hvem skal man satse på? Lotte der sluger eller den mystiske Sara.

Er de så de eneste muligheder på Bornholm? Mit hjerte banker for Sara, men når hun nu ikke svarer kunne jeg falde tilbage på Lotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Sara svarede! Hun var på aftenvandring på klipperne, men uden telefon. Nu er hun tilbage på det Bornholmske bordel, vi alle kender så godt. Hun tilbyder økoblow men uden slug. Fuck me! Det er en hård situation. Lotte er dejlig og sluger, men Lotte er IKKE Sara. Skønne, spændstige Sara. Hvis Sara dog bare slugte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der forøvrigt nogen der har prøvet øens udbud af thaimassage? Officielt er det kun ‘massage’ og samme er beskeden når man ringer til dem. Men jeg tænker det måske er noget andet, når man først ligger på briksen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SkippeR 1 skrev, den 14.3.2024 at 10:57:

Så sker der lidt igen. Nogen der har kontaktet Sara? Hun svarer ikke mig på mailen.

Til gengæld glæder jeg mig til at se dejlige Lotte igen på fredag.  Sød og lækker. Hun sluger. 

hvem hvad hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...