Hop til indhold
Fynbofyr

Pigerne fra Andebølle

Recommended Posts

Ja det er i Andebølle, kommer lige der fra...

Men spar jeres penge og lad være med at tage der ud... magen til dårlig oplevelse skal man lede længe efter... Skulle havde vendt om inden jeg gav hende pengene men ak nej...

Ja hun har en lækker krop men havde nytter det når man ikke må røre ved den eller kysse/slikke på den... ansigtet ser også anderledes ud når det ikke er fyldt med makeup...

Selv sexen for så dårlig, hun var så ugidelig og lå bare med drejet hoved og sagde ingenting andet end NEJ  da jeg ville kysse hende på halsen og så at jeg skulle se og blive færdig - var bogstaveligt talt ude efter 10 minutter, er glad for jeg KUN købte en halv time...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensedrengen skrev, den 15.3.2024 at 13:37:

Ja det er i Andebølle, kommer lige der fra...

Men spar jeres penge og lad være med at tage der ud... magen til dårlig oplevelse skal man lede længe efter... Skulle havde vendt om inden jeg gav hende pengene men ak nej...

Ja hun har en lækker krop men havde nytter det når man ikke må røre ved den eller kysse/slikke på den... ansigtet ser også anderledes ud når det ikke er fyldt med makeup...

Selv sexen for så dårlig, hun var så ugidelig og lå bare med drejet hoved og sagde ingenting andet end NEJ  da jeg ville kysse hende på halsen og så at jeg skulle se og blive færdig - var bogstaveligt talt ude efter 10 minutter, er glad for jeg KUN købte en halv time...

Ok. Det kender jeg ikke noget til, da jeg ikke har besøgt hende.

Det er nok et halvt års tid siden jeg har besøgt huset.

De sidste par gange har det været Lolita jeg har besøgt der. Hun er virkelig lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...