Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388803

Jeg kunne mærke at det trykkede godt og grundigt i bukserne og jeg har igennem længere tid haft et øje på Isabel. Hun ser absolut lækker ud på billeder, så mine forventninger til besøget var bestemt høje. Blev forventningerne indfriet? Ja, hun er absolut en lækker kvinde. Hendes røv er som taget ud af en fræk fantasi. Hendes bryster er store og fyldige bryster (silikone, men, virkelig flot lavet.) Hun var iført sort lingeri. I døren gav hun mig en krammer og et kindkys. Hun er nok 160-165 høj, langt mørkt hår.
 

Med det samme kan jeg mærke det bliver godt, da vi har en frækt øjenkontakt og vi står tæt op ad hinanden og snakker lavt. Helt som at være væk fra en kæreste i flere uger og nu står vi endelig står overfor hinanden igen. Jeg lader mine hænder gå op opdagelse over hendes krop, og den røv er simpelthen fantastisk. Hun river tøjet af mig, og hun komplimentere mig, og det er altid rart at få nogle søde ord fra en smuk kvinde som hende.

Hun kan virkelig finde ud af at give et blowjob, og der var masser af savl og gag. Lækkert at se hende savle ned af sine bryster, og her kunne jeg snildt have kommet. En lille pause, og så går vi over i doggystyle. Wow, at se den røv klappe hårdt mod min krop var simpelthen for frækt. Jeg pumpede hende hårdt, og lidt efter kom jeg. 

Det var pisse frækt. Alt vat med gummi. Stedet er ok diskret i nyere byggeri. 
 

Kommer jeg igen? Ja tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussylover1975 skrev, for 3 timer siden:

Fuuuuck hun er lækker

 

pussylover1975 skrev, for 3 timer siden:

Har lige kigget på hende en gang til

Ja, hun er fucking lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...