Hop til indhold

Spild af økonomi ved Ana

Featured Replies

Skrevet

Så er Ana i Støvring igen, selvom annoncen siger første gang i Nordjylland, det må så være i år, for jeg var der i december 2023

https://annoncelight.dk/showad/364390

Hun er enormt sød, men lidt falsk varebetegnelse, her tænker jeg på sqirting, hun tillader kun slik uden på fissen, ingen tunge eller finger i hullet, forsøger du at røre skubber hun hånden væk, blowjob fuldstændigt kedeligt og mekaniskt, hun tændte mig overhovedet ikke. Så har du økonomien i orden, så besøg hende, men forvent når du går derfra at du nok tænker du nok skulle have prøvet andre i Støvring…så er du advaret…

Redigeret af Henrico9220
Stave fejl i titel

Skrevet

Hun ser nu vildt lækker ud - er hun også det i virkeligheden?

Skrevet

Hendes anal er i top klasse. Hun siger ikke stop eller noget hvis man giver den gas der. Og hun siger heller ikke nej til en finger eller to i røven når man slikker hende. 

Jeg kan kun sige god for hende. 

Skrevet
Håndværkeren9000 skrev, for 16 timer siden:

Hendes anal er i top klasse. Hun siger ikke stop eller noget hvis man giver den gas der. Og hun siger heller ikke nej til en finger eller to i røven når man slikker hende. 

Jeg kan kun sige god for hende. 

Okay det dælme en anden oplevelse end trådstarter havde … what to do..:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.