Henrico9220 26 Skrevet 13. Marts (edited) Så er Ana i Støvring igen, selvom annoncen siger første gang i Nordjylland, det må så være i år, for jeg var der i december 2023 https://annoncelight.dk/showad/364390 Hun er enormt sød, men lidt falsk varebetegnelse, her tænker jeg på sqirting, hun tillader kun slik uden på fissen, ingen tunge eller finger i hullet, forsøger du at røre skubber hun hånden væk, blowjob fuldstændigt kedeligt og mekaniskt, hun tændte mig overhovedet ikke. Så har du økonomien i orden, så besøg hende, men forvent når du går derfra at du nok tænker du nok skulle have prøvet andre i Støvring…så er du advaret… Redigeret 13. Marts af Henrico9220 Stave fejl i titel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Illusion Skrevet 13. Marts Hun ser nu vildt lækker ud - er hun også det i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkeren9000 7 Skrevet 20. Marts Hendes anal er i top klasse. Hun siger ikke stop eller noget hvis man giver den gas der. Og hun siger heller ikke nej til en finger eller to i røven når man slikker hende. Jeg kan kun sige god for hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 21. Marts Håndværkeren9000 skrev, for 16 timer siden: Hendes anal er i top klasse. Hun siger ikke stop eller noget hvis man giver den gas der. Og hun siger heller ikke nej til en finger eller to i røven når man slikker hende. Jeg kan kun sige god for hende. Okay det dælme en anden oplevelse end trådstarter havde … what to do..:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg