Hop til indhold
LokeNees

Cherry i Viborg - fantastisk oplevelse!

Recommended Posts

Hej med jer! 

Hermed mit første indlæg. Og faktisk også mit første besøg med fp. Tidligere bare enkelte gange med massage og afslutning. Men efter alle de positive historier blev jeg fristet. 

Cherry var super nem at lave en aftale med. Kommunikationen var tydelig. Jeg mødte op som aftalt - og hun var klar! Hun tog imod mig i det lækreste outfit, hvor hendes perfekte bryster var synlige. Ikke bare er hendes bryster eminente - det er hele hendes krop! Billederne på AL er vellignende, men jeg synes faktisk, at både hendes krop og hendes ansigt er langt flottere i virkeligheden. Hun er meget petit, men med gode, fyldige bryster og en lille fræk numse. 

Jeg var dårligt kommet ind af døren, før jeg fik et lidenskabeligt kys og hun gik igang med at klæde mig af. Vi udskød massagen og gik direkte til det sjove... og wow! Hun kan sutte! Hun kan ride! Hun kan det hele. Hun er tilmed sød og sjov! Hele pakken!

Efter jeg ikke kunne mere, gjorde hun mig ren, hentede en flaske vand og så fik jeg en blid og pirrende massage, der rent faktisk formåede at få mig i stemning igen. Det virkede ikke som om hun havde travlt. Og hun gjorde et ihærdigt forsøg på at få mig til at komme anden gang.

På vej ud af døren fik jeg endnu et lidenskabeligt kys. Et "på gensyn"-kys, vil jeg kalde det. 

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg besøger Cherry!

https://annoncelight.dk/showad/355766

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...