Hop til indhold

Marisa - luksusstedet i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej til thai folket

https://annoncelight.dk/showad/390160

Så er der endelig igen kommet en pige på stedet. Hun hedder Marisa og hende besøgte jeg i går. Bestilte 1 time massage med HJ hvilket forklarer hvis anmeldelsen er lidt mangelfuld for nogen. 

Marisa er lige kommet til DK og efter hendes eget udsagn for allerførste gang. Alligevel modtog hun mig som en ret rutineret pige - men samtidig på en meget sød måde. 
Af en thai er hun ret høj, nok over 165 og så har hun en meget lys hud.  Hun er 30-35 og slank - måske lige en anelse på maven. Ret sødt ansigt og god udstråling. Tattoos har hun vist ikke mange af - så blot en enkelt på overarmen, buddistisk symbol

Nu til massagen. Det mestrede hun rigtig fint. Kan godt li det ret hårdt og vi lavede aftalen at jeg så bare skulle sige fra. Men hun ramte det lige nøjagtigt som jeg ønsker det. God massage fra top til tå (eller omvendt) og også med et par frække berøringer/dask til lillemanden undervejs - jo så bliver man lidt opstemt som hun så kvitterede med et “oh, my god”. Efter “turn around” lidt mere massage og et godkendt HJ.

Så alt i alt en rigtig god massage - eneste lille minus er at jeg savner et hul i briksen til hovedet. Så slapper jeg bedre af og kan bedre modtage nakke- og hovedmassage. Men det kan pige jo ikke lastes for  - men stedet kunne måske overveje at montere en åben hovedstøtte for enden af briksen til valgfri afbenyttelse - set andetsteds.

Marisas engelsk er lidt mangelfuldt men vi klarede os fint igennem. Jeg synes hun er en sød og sympatisk pige og tænker hun burde kunne få en god tid her i DK med at servicere os mænd.

Prisniveat’et er iøvrigt yderst rimeligt.
Det er Vejle priser uden tillæg for de flotte rammer. Mig får hun besøg af igen.

Skrevet

Fin anmeldelse, hun skal da overvejes næste gang jeg er i humør til thai hygge. 

Hvorfor valgte du kun håndjob? Efter min mening er det lidt kedeligt, jeg går altid efter full package. 

Skrevet
  • Author

Hej, Jernet

Hvis man værdsætter en rigtig god thai massage synes jeg FP kommer til at tage for meget af tiden. Derfor kun FP ifm god massage.

Når jeg vælger FP bliver det så lige modsat med meget lidt (eller slet ingen) massage.

Det er så mit koncept at skifte mellem de 2 services og alt afhængig af hvad pigen mestrer bedst (eller i starten hvad jeg FORNEMMER pigen mestrer bedst) - og senere en masse kemi.

Håber det giver mening

Skrevet
  • Author

UPS

Slåfejl - det skulle have stået :

Derfor kun HJ ifm god massage !!!!

Skrevet

De svar aldrig tilbage når man skriver til dem 

Skrevet
  • Author

Hej Joan

Det lyder yderst mærkværdigt. 

Hvis AL annoncen er “på” den dag man henvender sig, plejer man at få et omgående svar - har selv nærmest været imponeret.
Og jeg ved definitivt at det ikke kun er mig der har oplevet denne service.

Så du skal nok lige sikre dig an AL annoncen er “frisk” når du tager kontakt.

Skrevet

Min erfaring er også at der bliver svaret hurtigt. 
Marisa som er der pt er en sød pige tænker ca 40 år med meget faste silikone bryster hun er erfaren og med på det meste. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ny dame på stedet,  Big boobs, Hana. Nogen der har været forbi og kan sige lidt om massage og indlevelse. 

Redigeret af Golf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.