Hop til indhold
Casper_

Tania. Så uretfærdigt lækker smuk og sexet og næsten lige så kedelig.

Recommended Posts

Jeg besøgte. Tania. 
https://nympho.dk/n15873/5510/tania-new-in-copenhagen/#profile-prices

hun har været her før jeg nåede bare ikke at låne hende første gang. 
men super nemt at komme i kontakt med , gode men korte svar det Jan man vist ikke sætte en finger på. Aftalte 30 min. Var ude igen efter 15 min ish. 
 Jeg har været på det sted før så kendte området.  Nemt at parkere osv osv 

kommer op i lejligheden man må sige at Tania har et mega mega smukt ansigt hun kunne nemt gå for at være catwalk model eller p*. Hun modtog mig i en kedelig morgenkåbe ( 90 rene vil meget gerne have deres morgen kåbe igen ) men tænker den er mere bekvemt end. Den skal være sexet. Men da hun smed den på gulvet. Yep sikke en ungpige krop alt sider som mejslet ud i finest marmor som hvis man kigger på statuerne af græsk/romerske gud inder på glyptoteket. 
jeg tager mig selv i nærmest springe en vejrtrækning over. 
vi står og tante kysser(hvilket var nok for mig ikke det bedste ånde men hvad fanden  med den krop sååå) der bliver også kysser krop fra begge sider.  Jeg lægger mig ned og får så kondom på den slappe pik men hun får den dig op i kampklar handling. Eller måske det er en kombination af man rør hendes smile sexede bryster og hendes fisse. For bj var sku mega kedeligt. 
Cow Girl var sku også noget kedelig der mangler hun bestemt rytme og indlevelse 

missionær det samme nærest som at knalde en søstjerne, hun kan nemt tag den i bund og frækt at se hendes faste smp bryster danse i tagt med man støder i bund men igen ikke en lyd osv osv. 

slutter af med hun kommer på maven og jeg knalder hende bag fra der. 
 Utrolig smuk og sexede og dejlig. Men jeg ville nok få det samme ud sf det ved bare selv rive i dilleren mens man rør hendes krop.  Jeg vil ikke anbefale 69  der var en smile lugt da jeg gjorde tegn på at ville slikke hende men det blev kun til mave og Venus bjerg kys fra min side. 
mig der bliver brugt rigeligt med glidecrem. 
 

Og da jeg forlader lejligheden sider der et barn og en anden pige i stuen og er stille. 
havde jeg set det fra start var jeg nok gået. 
sorry. Men hold nu op hvor er hun smuk sexede og PERFEKT på den kropslige del. Og kunne snilt tag 1000-1200kr for 30 min hvis indlevelsen og færdighederne var med. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Without being disrespectful, have you seen the child? Tania lives with me and I can guarantee there is no kid in the house. You can receive confirmations for that from my customers as well, especially from those who knows me so well after so long time since I m here. Maybe you heard me speaking on the phone, but in general people like to make interpretations instead of actually asking. That's not an ok thing to do and to post about, you can nicely ask first, if she doesn't speak English and you knew there is another girl in the house, you could ask.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Illusion

Kan kun bekræfte trådstarter - Tania har en absolut fantastisk ungdommelig krop. At have Nina og Tania i samme lejlighed får drømmene hen på den vildeste trekant. Der kan næppe være andre steder, hvor to så lækre kvinder holder til under samme tag.

Når det er sagt, så kan Tania intet engelsk og hun virker meget uerfaren i branchen. For nogen er det sikkert en dårlig oplevelse, jeg synes dog at det havde en vis charme. Kan Nina lære Tania lidt tricks og lidt engelsk, så skal hun nok blive en stjerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Illusion skrev, for 6 minutter siden:

Can only confirm thread starter - Tania has an absolutely amazing youthful body. Having Nina and Tania in the same apartment turns dreams into the wildest triangle. There can hardly be any other place where two such beautiful women live under the same roof.

Having said that, Tania knows no English and she seems very inexperienced in the industry. For some it is probably a bad experience, but I think it had a certain charm. If Nina can teach Tania a few tricks and a little English, she will probably become a star.

 

I don't want to get involved in what he said about her, it s he s own point of view. She s new, that s true and we all learn in one point and in the same time it s good to have also some critics, this is how we learn the best. All I wanted it s to make a little bit of light about what he said.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Illusion
BLUC2720 skrev, for 13 minutter siden:

Kysser hun? 

Tja, regn ikke med en lidenskabelig tungeslasker - mere forsigtige læbekys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja.. hun er lækker! Men jeg har aldrig hørt en pige være så stille når man har sex ..  ingen lyd . Ikke engang lidt mimik.. hun tager bare imod.. og hun gør faktisk lige præcis hvad man vil.  Og ja kun forsigtige læbekys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortsat ikke mange reporter fra denne pige. 
kan se hun også tilbyder rimming. Det er det altså ikke mange af tidens unge tøser som tilbyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte hende også. Hun er en ung pige (alderen skal nok passe), men nogle meget fast og naturlig bryster og røv. Som kun en ung pige kan have det. Billederne er ikke af hende. Hun har en stor tatovering på armen, en tatovering på siden med en del tekst, og eller flere mindre rund på kroppen.

Jeg synes, hun var meget service mindet, og hun tog flot initiativ til runde 2. 

Hun kysse de mest uden tunge, men slap dog tungen løs flere gange.

Jeg synes ikke, at hun var uden lyd og passiv. Min oplevelse var, at hun scorede middel på disse parametre. 

Men hende ånde er der noget galt med. Jeg synes, ikke det var vildt generende under besøget (måske fordi jeg havde taget et par mint selv), men bagefter havde jeg en meget ubehagelig smag i munden, som var svær at komme af med.

Hun kan ikke mange ord på engelsk, men jeg studerede lidt hendes tatoveringer, og det kan udledes, at pigen ikke har haft de bedste 20 på denne planet. Øv.

 

Jeg ville gerne besøge hende igen, men gør det ikke, pga. hendes ånde ;(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lydder kedelig. Det er hendes billeder i øvrigt osse. Tak for supplerene advarsel

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Hej

Jeg besøgte hende også. Hun er en ung pige (alderen skal nok passe), men nogle meget fast og naturlig bryster og røv. Som kun en ung pige kan have det. Billederne er ikke af hende. Hun har en stor tatovering på armen, en tatovering på siden med en del tekst, og eller flere mindre rund på kroppen.

Jeg synes, hun var meget service mindet, og hun tog flot initiativ til runde 2. 

Hun kysse de mest uden tunge, men slap dog tungen løs flere gange.

Jeg synes ikke, at hun var uden lyd og passiv. Min oplevelse var, at hun scorede middel på disse parametre. 

Men hende ånde er der noget galt med. Jeg synes, ikke det var vildt generende under besøget (måske fordi jeg havde taget et par mint selv), men bagefter havde jeg en meget ubehagelig smag i munden, som var svær at komme af med.

Hun kan ikke mange ord på engelsk, men jeg studerede lidt hendes tatoveringer, og det kan udledes, at pigen ikke har haft de bedste 20 på denne planet. Øv.

 

Jeg ville gerne besøge hende igen, men gør det ikke, pga. hendes ånde ;(

 

 

Was it recently you visited her?

People say she can't speak much english, anyone know what nationality she is?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Illusion
BLUC2720 skrev, den 18.4.2024 at 10:07:

East Europe. 
 

probatly Hungary. 
 

men er det virkelig ikke hende på billederne? 

Det ER hende på billederne, men tatoos er retoucheret væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Illusion skrev, den 19.4.2024 at 19:57:

Det ER hende på billederne, men tatoos er retoucheret væk.

Det vil jeg tillade mig at anfægte. Hvis du studerer hendes hud, kropsbygning og fasthed, hudfarve så kan jeg ikke får dette til at passe.

Hvordan ved du dette dem absolut sikkerhed? Har du selv taget billederne? Efter som ingen af os har taget billederne, så må vi nok lade den ligge.

Når det er sagt, så synes jeg ikke, at de misrepræsenterer hende voldsomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Illusion

@Liverpool - naturligvis har jeg ikke taget billederne, men i min verden er ligheden 100%. Tilmed den del man kan se af håret, som ellers er lidt specielt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...