Hop til indhold

Recommended Posts

Ja for små 6 måneder siden da hun var i Valby ( tæt på damhussøen) hun er petit og hendes morgen blæs var en del bedre end selv sex delen, der virkede hun lidt passiv.. tænkte bagefter at jeg burde have prøvet hendes meget lille numse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været her længe. Har faktisk altid troet at annoncen var fake. Hvor gammel vil du skyde hende til at være? Og er der andre der har været der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøg sf hende 1 time 2000 kr . Tungekys , fik jeg ikke noget af, bj uden er under middel, sex med kondom er okay og ikke mere. Det eneste trust er , hun er meget smuk og blond me naturlige  bryster , en perfekt krop og smuk pussy .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er et behageligt selskab, men at snakke om GFE attitude vil nok være at gå lidt vel langt. Hun tungekysser fint og er også med på forskellige stillinger og attituder. CIM vil hun absolut ikke; det fremgår også af hendes annonce. SF er rigtig godt hos hende med spyt og et ret vildt sug på pikken. Anal måtte jeg ikke, for min pik er for stor fik jeg at vide. Uden at prale har jeg før fået et et nej pga min størrelse.

Hun har virkelig et dejligt sexappeal, men hun er ikke en sprudlende pige. Lidt genert og tilbageholdende. Bare man kunne dirke hende lidt mere op. Måske skyldes det hendes begrænsede engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...