Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi Linda Star tidligere kendt som Roxy Wild:

 

                  297767.jpg     296489.jpg     297770.jpg

 

Hun er ikke direkte smuk, men har et meget fuckable frækt udtryk. Jeg finder hendes ansigt både cute og frækt på samme tid, og det er meget indbydende til at kneppe hende. Og hvis man er til tatoveringer så er hun lige sagen.

 

Jeg har aldrig oplevet hende før, så jeg bestilte 15 min til 500,- i hendes lejlighed. Vi havde kommunikeret lidt over sms inden mødet, hvor hun virkede åben og sjov, lidt udover det sædvanlige 'Call me 15 mins before. Kys baby.'

Da jeg ankom til lejligheden modtog hun mig på samme måde og var nede på jorden, som jeg havde forestillet mig ud fra hendes billeder. Jeg havde dog indtryk af, at mit valg af den korteste og billigste ydelse, gav sig til udtryk i hvor meget hun gav i forhold til GFE (og fair nok), men selve sexen var god. Forskellige glædespiger ispirerer til forskellige fantasier. Jeg valgte hende fordi jeg havde længe haft lyst til at gennemkneppe hende, og det gjorde jeg (i hvert fald i mit eget hoved), og vi fik begge sved på panden i den forholdsvis korte tid det varede.

 

Jeg vil prøve hende en gang mere, men til en halv time. Hendes ansigt er frækt, tatoveringerne er frække og hendes bryster er dejlige og lige en håndfuld til at klemme. What's not to like?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på roxxy foxxy Linda wild Star. En liderlig pige har mange navne eller hvordan er det nu det er ? ;) Hun får en god anbefaling herfra, hun er fræk på en speciel måde. Man får bare lyst til at kneppe hende hårdt når man ser hende. Hun har været I gamet I nogle år så man ved hvad man får og det er bestemt ikke dårligt. Jeg ender nok med at være Sabrina fra Diamondgirlz utro ;P i denne uge efter gensyns glæden ved de uploadede billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

go humor :)  en anmeldelse man rent faktisk smiler lidt fjoget af, både informativ præcis og skrevet med et glimt i øjet (og en portion selvironi)

 

Jeg valgte hende fordi jeg havde længe haft lyst til at gennemkneppe hende, og det gjorde jeg (i hvert fald i mit eget hoved), og vi fik begge sved på panden i den forholdsvis korte tid det varede.

 

Jeg vil prøve hende en gang mere, men til en halv time. Hendes ansigt er frækt, tatoveringerne er frække og hendes bryster er dejlige og lige en håndfuld til at klemme. What's not to like?"

 

(understregningen er min)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...