Hop til indhold

Recommended Posts

God aften.

ja den skal selvfølgelig ligge her, undskyld.

 

jeg vil rigtig gerne lave en aftale med hende i morgen.

https://annoncelight.dk/showad/383135

men jeg syndes hun er ret svær at få i talt.

jeg har forsøge at SMS’e med uden helt.

kan i andre heller ikke komme i kontakt med hende?

hvis i kan må i gerne hele erfaringer.

 

god jagt der ude!

og god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er åbenbart rigtig mange der ikke kan komme igennem til hende selvom annoncen er oppe. Tænker hun svarer og arbejder som det passer hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 28 minutter siden:

Der er åbenbart rigtig mange der ikke kan komme igennem til hende selvom annoncen er oppe. Tænker hun svarer og arbejder som det passer hende.

Det tænker jeg faktisk også er helt i orden så hun ikke køre helt træt i det.

jeg har aldrig været ved hende, men hun bliver om talt her inde som en rigtig dejlig pige, med god service.

så må hun selvfølgelig også passe lidt på sej selv.

 

håber hun har du godt, og at hun kommer på banen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi! I apologize for the inconvenience caused. As I mentioned in previous posts, I live permanently in Denmark and sometimes unexpected things come up that I have to do. I work independently and answer the phone myself, and if I'm busy I have no way to answer. And if it's been more than 1 or 2 hours since you wrote, I don't send a message because I don't want to "bother". This week I worked fewer hours because I had something to do, but starting from Tuesday 19 th March I will be available at the usual schedule from 11.00 am to 01.00 am.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 13 minutter siden: