Hop til indhold

Recommended Posts

God aften.

ja den skal selvfølgelig ligge her, undskyld.

 

jeg vil rigtig gerne lave en aftale med hende i morgen.

https://annoncelight.dk/showad/383135

men jeg syndes hun er ret svær at få i talt.

jeg har forsøge at SMS’e med uden helt.

kan i andre heller ikke komme i kontakt med hende?

hvis i kan må i gerne hele erfaringer.

 

god jagt der ude!

og god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er åbenbart rigtig mange der ikke kan komme igennem til hende selvom annoncen er oppe. Tænker hun svarer og arbejder som det passer hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 28 minutter siden:

Der er åbenbart rigtig mange der ikke kan komme igennem til hende selvom annoncen er oppe. Tænker hun svarer og arbejder som det passer hende.

Det tænker jeg faktisk også er helt i orden så hun ikke køre helt træt i det.

jeg har aldrig været ved hende, men hun bliver om talt her inde som en rigtig dejlig pige, med god service.

så må hun selvfølgelig også passe lidt på sej selv.

 

håber hun har du godt, og at hun kommer på banen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi! I apologize for the inconvenience caused. As I mentioned in previous posts, I live permanently in Denmark and sometimes unexpected things come up that I have to do. I work independently and answer the phone myself, and if I'm busy I have no way to answer. And if it's been more than 1 or 2 hours since you wrote, I don't send a message because I don't want to "bother". This week I worked fewer hours because I had something to do, but starting from Tuesday 19 th March I will be available at the usual schedule from 11.00 am to 01.00 am.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Best.Gfe skrev, for 13 minutter siden:

Hi! I apologize for the inconvenience caused. As I mentioned in previous posts, I live permanently in Denmark and sometimes unexpected things come up that I have to do. I work independently and answer the phone myself, and if I'm busy I have no way to answer. And if it's been more than 1 or 2 hours since you wrote, I don't send a message because I don't want to "bother". This week I worked fewer hours because I had something to do, but starting from Tuesday 19 th March I will be available at the usual schedule from 11.00 am to 01.00 am.

 

 

Like your comment and way of respecting peoples private life alot! so thoughfull of you not to answer ppl after 2 hours. Alot have this interest/side that they hide for some reason. you respecting that tells alot about you as a person! Respect

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Best.Gfe.

jeg vil gerne takke dig for at du tog mig tid til af forklare dig.

jeg har selvfølgelig også stor respekt for dig eftertænksom.

jeg ser om jeg kan fange dig om en uges tid.

Rigtig god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...