Hop til indhold
Guest Ønsker at opleve

Hjælp

Recommended Posts

Guest Ønsker at opleve

Jer er kommet til der i mit liv, at nu vil jeg opleve det min mand ikk gider med mig, fordi han er åbenbart har jeg fundet ud af, at have luder besøg i sin lastbil

Så jeg kunne godt tænke mig, at opleve, trænet og blive misbrugt med tiden, af en kvindelig domina. Problemet er bare, at jeg ikk har råd til at betale for det. 
Men vil rigtig gerne prøve min drøm af

Går også med den tosse/syge fantasi at blive (voldtaget) af flere mænd, hvor det kun er min fisseog røv der bliver brugt. Og gerne flere gang

Eller prøve pigesex, hvor pigen/kvinden gerne må være lidt dominerende, og ikk bange for at give mig en god lang endefuld men kun med hånden, så mine baller er meget røde, og gerne lettere ømme

Har en del fantasier, drømme og ønsker jeg så gerne ville. Men pga jeg er gift, noget på sidebenene og bangebuks, ved jeg at jeg ikk rigtig tær, og det gør mig trist. Pga to tidligere voldige partner, utroskab hvor x mand tvang mig til at se på, og nu en mand der kun er til ludere, ikke at jeg har det mindste imod ludere. Tvært imod, fordi de tilbyder og giver dig deres krop.

Men er der nogen som kan give mig fif, kamp ånd eller vil opfylde mine drømme, når/hvis jeg bliver tryg og kan stole på personen

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv at skrive til en  kvindelig domina og spørg om hun vil have en kvindelig tøs i lære

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ønsker at opleve
Julius skrev, for 40 minutter siden:

Smut en tur i swingerklub, eller opret en profil på scor.dk eller xklub.dk

Har jeg prøvet, og det var ikk behagelig hankøn der skrev

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ønsker at opleve
knallert skrev, for 39 minutter siden:

prøv at skrive til en  kvindelig domina og spørg om hun vil have en kvindelig tøs i lære

Også prøvet, men de troede jeg var fake

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil nok mere anbefale en psykolog, og når du så får "løst" dine problemer med at gå efter de forkerte mænd (må du næsten have når det er mere end 1 gang du har haft en voldelig partner) så kan du eventuelt befinde dig ud på et eventyr med dominans hvor det er Fantasi og du får dine grænser prøvet af hvor der er regler. Det vil måske også hjælpe dig i fremtiden med at få stillet dit "ydmygelses" behov + du kan have et normalt liv med en forhåbentligt fremtidig Flink og rar mand som behandler dig ordentligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ønsker at opleve

Nu er det ikke en psyko analyse jeg søger, men nogle oplevelser jeg har drømt om. 
 

ved godt noget af det du har skrevet er ment venligt. Men det er lige præcis din psyko analyse af mig, fordi du tror du ved noget om mig, som er med til at ødelægge ting og glæde for mig. Pga din kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ønsker at opleve skrev, for 28 minutter siden:

Nu er det ikke en psyko analyse jeg søger, men nogle oplevelser jeg har drømt om. 
 

ved godt noget af det du har skrevet er ment venligt. Men det er lige præcis din psyko analyse af mig, fordi du tror du ved noget om mig, som er med til at ødelægge ting og glæde for mig. Pga din kommentar

Peter analyserer jo ikke rigtig på andet end hvad du selv har informeret folket om^_^.. Forstår dog godt at det ikke var det du følte for lige nu.. Et godt råd er at ikke give mere end nødvendigt info hvis folk ikke skal forholde sig til mere end dit spørgsmål.. Alt andet info er total ligegyldigt i forhold til din søgning.. 

Jeg har ikke andre råd end dem andre har givet dig.. Swingerklub eller lignende burde kunne give dig nogle gode oplevelser.. Håber du finder hvad du søger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ønsker at opleve skrev, for 29 minutter siden:

Nu er det ikke en psyko analyse jeg søger, men nogle oplevelser jeg har drømt om. 
 

ved godt noget af det du har skrevet er ment venligt. Men det er lige præcis din psyko analyse af mig, fordi du tror du ved noget om mig, som er med til at ødelægge ting og glæde for mig. Pga din kommentar

Jeg vælger ikke at skrive mere da du for at være ærlig virker en del skrøbelig, derfor kan jeg kun sige. Jeg mente det godt og gav et råd og at du vælger ikke at tage det er helt op til dig. Håber du finder hvad du søger :) held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Peter analyserer jo ikke rigtig på andet end hvad du selv har informeret folket om^_^.. Forstår dog godt at det ikke var det du følte for lige nu.. Et godt råd er at ikke give mere end nødvendigt info hvis folk ikke skal forholde sig til mere end dit spørgsmål.. Alt andet info er total ligegyldigt i forhold til din søgning.. 

Jeg har ikke andre råd end dem andre har givet dig.. Swingerklub eller lignende burde kunne give dig nogle gode oplevelser.. Håber du finder hvad du søger.. 

Og igen bliver jeg positivt overrasket over hvor skøn du rent faktisk er, Jennifer... 

Tror du er ved at få en ny fan til din samling :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Ønsker at opleve skrev, for 9 timer siden:

Men det er lige præcis din psyko analyse af mig, fordi du tror du ved noget om mig, som er med til at ødelægge ting og glæde for mig. Pga din kommentar

*Kram til dig*

Du er velkommen til at skrive en privatbesked til mig, så vil jeg gerne hjælpe dig i den rigtige retning hvis jeg kan <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...