Hop til indhold
Eje

Hejsa mit navn er sanne. Tantra massør

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/396877

Jeg fik igår lige øje på denne fine annonce.

Jeg fik hurtigt kontakt med damen og fik lavet en aftale til her til morgen.

Jeg ankom til aftalt tid. Sendte sms om at jeg var ankommet.Ringede på. Ingen respons. Ventede. Ringede på. Ringede. Fik besked om at sende sms. Samme sms afsted igen.

Svar om vi kunne udsætte til en halv time senere - ok så.

Endelig blev det tid og jeg blev lukket ind. Men ikke til den kvinde på billederne i annoncen. Jeg havde forventet en lys slank kvinde.

Sanne er Italiensk, men taler et ok engelsk. Hun er lidt mere buttet med nogle virkelig flotte og store bryster.

Jeg havde bestilt 1 1/2 time med hele pakken, inklusive prostata massage.

Det var virkelig ventetiden værd.

Hun giver en rigtig dejlig tantra massage, og nærmede sig sjoveren stille og roligt, helt som beskrevet i annoncen. Og da jeg kom om på ryggen forsatte massagen stille og roligt for til sidst at blive behandlet på pik og prostata.

Det eneste og ikke uvæsentlige jeg savnede var hendes body massage med hendes skønne bryster og tur i begge huller, men det må blive en anden gang.

Hun er i Odense ugen ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 26 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/396877

Jeg fik igår lige øje på denne fine annonce.

Jeg fik hurtigt kontakt med damen og fik lavet en aftale til her til morgen.

Jeg ankom til aftalt tid. Sendte sms om at jeg var ankommet.Ringede på. Ingen respons. Ventede. Ringede på. Ringede. Fik besked om at sende sms. Samme sms afsted igen.

Svar om vi kunne udsætte til en halv time senere - ok så.

Endelig blev det tid og jeg blev lukket ind. Men ikke til den kvinde på billederne i annoncen. Jeg havde forventet en lys slank kvinde.

Sanne er Italiensk, men taler et ok engelsk. Hun er lidt mere buttet med nogle virkelig flotte og store bryster.

Jeg havde bestilt 1 1/2 time med hele pakken, inklusive prostata massage.

Det var virkelig ventetiden værd.

Hun giver en rigtig dejlig tantra massage, og nærmede sig sjoveren stille og roligt, helt som beskrevet i annoncen. Og da jeg kom om på ryggen forsatte massagen stille og roligt for til sidst at blive behandlet på pik og prostata.

Det eneste og ikke uvæsentlige jeg savnede var hendes body massage med hendes skønne bryster og tur i begge huller, men det må blive en anden gang.

Hun er i Odense ugen ud.

 

Hvordan kan det være du ikke fik en tur i begge huller?

Ved du om en tur i hullerne er med eller uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 44 minutter siden:

Hvordan kan det være du ikke fik en tur i begge huller?

Ved du om en tur i hullerne er med eller uden?

1 der var ikke så meget mere liv i fyren til at det kunne lade sig gøre. Hun havde jo virkelig også kælet for den.

2 tiden var løbet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/396877

Jeg fik igår lige øje på denne fine annonce.

Jeg fik hurtigt kontakt med damen og fik lavet en aftale til her til morgen.

Jeg ankom til aftalt tid. Sendte sms om at jeg var ankommet.Ringede på. Ingen respons. Ventede. Ringede på. Ringede. Fik besked om at sende sms. Samme sms afsted igen.

Svar om vi kunne udsætte til en halv time senere - ok så.

Endelig blev det tid og jeg blev lukket ind. Men ikke til den kvinde på billederne i annoncen. Jeg havde forventet en lys slank kvinde.

Sanne er Italiensk, men taler et ok engelsk. Hun er lidt mere buttet med nogle virkelig flotte og store bryster.

Jeg havde bestilt 1 1/2 time med hele pakken, inklusive prostata massage.

Det var virkelig ventetiden værd.

Hun giver en rigtig dejlig tantra massage, og nærmede sig sjoveren stille og roligt, helt som beskrevet i annoncen. Og da jeg kom om på ryggen forsatte massagen stille og roligt for til sidst at blive behandlet på pik og prostata.

Det eneste og ikke uvæsentlige jeg savnede var hendes body massage med hendes skønne bryster og tur i begge huller, men det må blive en anden gang.

Hun er i Odense ugen ud.

 

Synes da det er en stor mangel ikke at få b2b massage og en tur i begge huller inden den afsluttende akt. Men hvis det har været dit eget valg så er det jo okay, selv om 1 1/2 time burde give muligheden. 

Sanne er vel dansk ? så hvad hedder hende der gav massagen ? 

Men lyder som om du har nydt det, det er vel det vigtigste <3

Jeg leder selv efter en rigtig massage oplevelse, men har endnu ikke fundet den her i dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 19 minutter siden:

Synes da det er en stor mangel ikke at få b2b massage og en tur i begge huller inden den afsluttende akt. Men hvis det har været dit eget valg så er det jo okay, selv om 1 1/2 time burde give muligheden. 

Sanne er vel dansk ? så hvad hedder hende der gav massagen ? 

Men lyder som om du har nydt det, det er vel det vigtigste <3

Jeg leder selv efter en rigtig massage oplevelse, men har endnu ikke fundet den her i dk. 

Ud fra annonce, tekst og billeder ser det meget dansk ud. Men hun er Italiensk. Det lagde hun ikke skjul på. Til gengæld fortalte jeg hende og ved afsked at jeg havde forventet en dansk kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 16 minutter siden:

Sanne er vel dansk ? så hvad hedder hende der gav massagen ? 

TS skriver at hun er italiensk, med en fint engelsk.

Hun har været nævnt i en del tråde, hvor alle bliver skuffet over at billeder og oprindelses land IKKE passer, men det lyder da til at TS havde en fin oplevelse.

Min egen holdning. Tantra behøver ikke at omfatte penetrations  sex, ja det behøver heller ikke at omfatte en udløsning (bliver faktisk bedrer uden ), man kan ikke planlægge noget i Tantra, man kan have nogle ideer, og så må man se hvor det føre hen.

Tantra kan ikke udføres på under 90 minutter og gerne flere timer, så man rigtig kan komme i zen, det er først når man er der at oplevelsen rigtig begynder, og det er der ikke ret mange som magter, jeg har stadig kun oplevet en, og hun er her ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 46 minutter siden:

Ud fra annonce, tekst og billeder ser det meget dansk ud. Men hun er Italiensk. Det lagde hun ikke skjul på. Til gengæld fortalte jeg hende og ved afsked at jeg havde forventet en dansk kvinde.

Men er det så hende på billederne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 50 minutter siden:

TS skriver at hun er italiensk, med en fint engelsk.

Hun har været nævnt i en del tråde, hvor alle bliver skuffet over at billeder og oprindelses land IKKE passer, men det lyder da til at TS havde en fin oplevelse.

Min egen holdning. Tantra behøver ikke at omfatte penetrations  sex, ja det behøver heller ikke at omfatte en udløsning (bliver faktisk bedrer uden ), man kan ikke planlægge noget i Tantra, man kan have nogle ideer, og så må man se hvor det føre hen.

Tantra kan ikke udføres på under 90 minutter og gerne flere timer, så man rigtig kan komme i zen, det er først når man er der at oplevelsen rigtig begynder, og det er der ikke ret mange som magter, jeg har stadig kun oplevet en, og hun er her ikke mere.

Jeg synes det lyder virkeligt lækkert (om det så er ægte Tantra eller ej). som hun beskriver en session på annoncelight. Men fornemmer ikke helt om det også lever op til virkeligheden ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes det lyder virkeligt lækkert (om det så er ægte Tantra eller ej). som hun beskriver en session på annoncelight. Men fornemmer ikke helt om det også lever op til virkeligheden ?? 

Teksten i annoncen levede ikke helt op til virkeligheden men det var skønt og der var ikke mere liv i kammeraten.

Og det var heller ikke kvinden på billederne. Hende der masserede var flottere. En dejlig mørk latino.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 53 minutter siden:

Teksten i annoncen levede ikke helt op til virkeligheden men det var skønt og der var ikke mere liv i kammeraten.

Og det var heller ikke kvinden på billederne. Hende der masserede var flottere. En dejlig mørk latino.

Nu er der jo mange måder at få taget livet af kammeraten :) Men det er faktisk det som beskrives i annonce teksten jeg søger, spørgsmålet er så om det fås hos hende :rolleyes: 

Var der berørings muligheder under akten ? 

Hvorfor fil du ikke det som hun tilbyder så som "b2b" og "vaginal/anal" stimulation ? 

Tror du hun tilbyder det i virkeligheden, eller er klar hvad der tilbydes på annoncen ?

Undskyld de mange spørgsmål, men er lidt både fristet og interesseret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...