Hop til indhold
otto06

Laos - den vildeste rejse

Recommended Posts

Jeg blev modtaget af Anna i Bangkok.. Som jeg snart plejer.. Med tårer i øjnene fik vi verdens bedste krammer. Vi checkede ind til Luang Prabang og brugte ventetiden på snak og krammere.. Vel ankommet til Laos får vi indlogeret os.. Receptionisten kendte os fra sidst, så selvom vi bare havde et dobbelt værelse fik vi en lidt afsides hytte.. Vi bestiller lidt mad og jeg går i bad.. 20 timers rejse kan mærkes.. Det kan forventningens glæde også.. Anna kommer ind for lige at blive skyllet lidt. Jeg kan se at hun er vildt våd og liderlig.. Jeg tørrer mig og laver en kop kaffe.. Hun kigger på mig.. Sådan lidt spørgende... Jeg vælger at overse det.. Jeg lægger mig bag hende mod hendes ryg og bagdel.. Hun vil vende sig om, men jeg griber fat i hende og holder hende fast... Sådan ligger vi lidt. Pikken er hård og ligger op ad hendes ryg. Hun forsøger at møve sig lidt op, så pikken kan komme tættere på.. Men jeg holder fast. Den ene hånd omkring hendes overkrop, bryster.. Den anden omkring hendes fisse. Hun hulker lidt.. Hun kan ikke bevæge sig i mit greb. Med et fast greb i fissen skubber jeg hende op så pikken ligger ved indgangen.. Hun er spændt som en fjeder.. Jeg kan næsten ikke trænge ind, så snæver er hun.. Hun kommer som en eksplosion, hulkende, græder.. Hun strammer om min pik så jeg næsten ikke kan bevæge den. Jeg trænger helt i bund og tømmer mig fuldstændig.. Hold kæft, det er godt.. Flere oplevelser følger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det var svært i finde piger i Laos. 

Men i Cambodia gik det let. Jeg fik bollet ganske smukke unge damer til en billig penge. Men til gengæld skal man passe RIGTIG meget på sine penge og tjekke hver enkel seddel man får fra automaterne. Selv fra automaterne er der falske dollarsedler. Og hvis man hygger sig med en kvinde på en massageklinik så gør de deres bedste for at man ikke kan se sine egendele, for så kan en anden pige lige komme ind og tage penge fra en. Og man skal ikke klage for så ender man i værste fald i floden (uden at trække vejret) og hvis man går til politiet hjælper de i bedste fald ikke en. Men pigerne er søde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes det var svært i finde piger i Laos. 

Men i Cambodia gik det let. Jeg fik bollet ganske smukke unge damer til en billig penge. Men til gengæld skal man passe RIGTIG meget på sine penge og tjekke hver enkel seddel man får fra automaterne. Selv fra automaterne er der falske dollarsedler. Og hvis man hygger sig med en kvinde på en massageklinik så gør de deres bedste for at man ikke kan se sine egendele, for så kan en anden pige lige komme ind og tage penge fra en. Og man skal ikke klage for så ender man i værste fald i floden (uden at trække vejret) og hvis man går til politiet hjælper de i bedste fald ikke en. Men pigerne er søde 

Nu er hun faktisk thai.. Men du har ret.. Laos er ikke pattaya. Det synes jeg nu er ganske rart.. Men thaiflirting og thaifriendly giver dig rigeligt at vælge imellem... Også i Laos..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret vildt så fantastisk 48 kg. kvinde kan være.. Når bare jeg husker at jeg skal tage hvad jeg vil have. I, der har fulgt med i mine rejser, eller nogle af jer, har givet udtryk for at I ikke tror på at Anna får orgasme så let, som hun gør.. Det kan jeg sjovt nok godt leve med.:D.. Uden at det her skal ligne seksual undervisningen i 6. Klasse kan jeg vel godt nævne at jeg har været gift et par gange, har været sammen med en del kvinder.. Så de indviede ved godt at 80 % af kvindens orgasme er i hjernen... Og det er ikke nogen hemmelighed at det langtfra er alle kvinder, der får orgasme alene med pikken.. Så når jeg nu har fået den gave, holder jeg fast så længe hun gider... Vi kysser ikke offentligt, vi holder i hånd.. Den tilbageholdenhed gælder lige indtil hun er virkelig liderlig.. Hun har slikket mig helt tom i et tog.. Men reglen er at hun er ret privat.. Hun bliver ret forlegen når naboerne kigger på os med et sigende blik efter højlydt sex.. Her til aften efter et bad skulle vi egentlig ud og spise.. Hun bliver liderlig når jeg er kølig og lidt afmålt.. Hun klæder sig ikke på, men trækker mig ned på sengen, sætter sig ovenpå mig og pikken glider ind. Hun er så stram at det næsten gør ondt.. Jeg vælter hende af og lægger hende på maven med et par puder under hofte.. Hun stønner højt. Hun ved hvad der venter.. Tror hun. Jeg holder pikken tilbage og sætter et par fingre mod hendes anus.. Jeg har købt en butt plug.. Hun ligner en tordensky - hun vil IKKE have pikken i røven.. Jeg trænger 2 - 3 cm. Ind i fissen. Hun klynker.. Jeg sætter pluggen mod hendes anus.. Hun spreder benene lidt mere, imens hun protesterer.. Jeg skubber den ind og hun giver efter og slapper af.. Jeg knepper hende laaangsomt.. I den rette position med pikken 2/3 inde ved jeg hun kommer.. Hun kigger mig i øjnene. Hun prøver at holde tilbage.. Hendes kramper i fissen starter lidt før hun skriger orgasmen ud.. Hun trækker mig helt ind med hænderne på mine balder.. Jeg stritter heller ikke imod.. Og sæden flyder bare ud.. Hold kæft, det er godt.. Tårene løber på hende og jeg kysser og krammer.. Hun falder i søvn.. Lige midt i den våde plet.. Hun har overgivet sig fuldstændig, mentalt, hun ved hvor hun har mig - og omvendt... Den bedste sex nogensinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal til Thailand i næste uge.. Jeg har et par containere, der skal sendes afsted.. Vi tager nok til Koh Samet og finder et sted ved stranden, hvor vi kan snorkle og spise godt.. Vi har lige haft langtrukken sex - det er ikke det vi gør mest.. Kyssede og slikkede hende over hele kroppen. Slikkede hendes fisse langsomt og blidt, så hun ikke kom så hurtigt.. Hun kommer hurtigst med pikken i fissen. Hun tigger om den (fedt at være mand her..) - jeg lader den hvile ved indgangen et par gange.. Slikker hendes bryster, hals og ører, kysser hende dybt.. - brugte næsten en time.. Jeg vidste godt at jeg ville komme inde i hende.. Da jeg endelig trængte ind gav hun højlydt udtryk for sin nydelse.. Fedt.. Jeg kneppede hende rytmisk i under et minut før hun skreg sin orgasme ud.. Hun er SÅ lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...