Hop til indhold
Frøen

Kvinder der sluger på vest-/Midtsjælland

Recommended Posts

Hej derude

Jeg kunne godt tænke mig at høre folks kendskab til kvinder der sluger på vest-/Midtsjælland.

Meget gerne med link og evt. erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

E-girl / Eevee / Evee er en super sød og ligetil pige i Ringsted.

Autentiske billeder, hun leverer som reklameret da jeg besøgte hende sidste uge.

 

Parkering er nem og rummelig, tilpas diskret (parkering er ved en trafikkeret vej, men ingen bider mærke i hvem og hvorfor du er der)

 

Evee åbner hurtigt, småsnakkede behageligt og afslappet mens vi fik det monetære af vejen.

 

Smed kludende og satte mig tilrette i sofaen, Eevee placerede sig mellem mine ben og gik til stålet.

Hun giver et habilt blæs, med en hånd om skaftet og en anden om pungen, samt et svælg og tunge der forstår at arbejde sammen.. Fantastisk :wub:

 

Eevee bruger en masse spyt, og savler på opfordring skaft fuldstændig til, mens hun masserer pungen med tungen - hun er ganske enkelt en suværen pikslikker ^_^

Afsluttede stående op så jeg ku' nyde synet af hende med åben mund mens jeg tømte mig udover hendes tunge. Hun tog imod, og sugede ivrigt fra glansen mens hun holdt øjenkontakt; slugte mundfulden og kvitterede med et "Tak!" og et drilsk smil :wub:

 

Uforbeholden anbefaling herfra!

 

(Dog fik jeg intet tilbud om kaffe eller sodavand, tragedie!)

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne anbefale Eevee.. Et rigtig godt og vådt blow. Jeg var forbi for et par måneder siden. 

Jeg valgte dog at parkere på nettos parkeringsplads, som ligger i nærheden..  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jer,  der har prøvet Evee haft nem kommunikation med hende. Har forsøgt SMS i nogle dage uden at få svar, og har kun sendt SMS når hendes annonce er oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timmer skrev, for 1 time siden:

 når nøgenhed ikke er en mulighed :wacko:

Kunne man forestille sig at hun måske trak op i trøjen når tid var...?

eller måske hun blot havde leggings på??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...