Hop til indhold
Slowman

Pigerne i Nr Lyndelse, nogen erfaringer?

Recommended Posts

Ja som jeg skriver er der nogen der har været i Ny Lyndelse hos Thai pigerne der?

De annoncerer jo med både Tantra og Prodtata, som begge dele er noget jeg har tilgode at prøve, men jeg vil jo helst prøve det et sted hvor det bliver gjort helt rigtigt.

 

https://annoncelight.dk/showad/387251

 

håber på nogen har svar eller bud på alternativer.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Ja som jeg skriver er der nogen der har været i Ny Lyndelse hos Thai pigerne der?

De annoncerer jo med både Tantra og Prodtata, som begge dele er noget jeg har tilgode at prøve, men jeg vil jo helst prøve det et sted hvor det bliver gjort helt rigtigt.

 

https://annoncelight.dk/showad/387251

 

håber på nogen har svar eller bud på alternativer.

Har vært hos Mina rigtig dejlig krop hun er lidt stille. Efter 15 min massage blev vent om og hun havde smidt trusserne har aldrig før mærket en så våd før bare ved at masser og hun nød virkelig at blive slikket skal helt sikker ha en tur til men det bliver en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne i kælderen er ikke klar over hvad de hedder. Hahaha, de aner ikke hvad de tilbyder, det blir styret med hård hånd af mutter (tidligere Liasa) oppe fra stueetagen. De aner ikke hvad de forskellige ydelser er og prøver sig bare lidt frem. Men ok behandling, aner ikk hvem jeg var ved, tro hun normalt er på skibhusvej, men ved det ikk. Rigtig go massage, resten tjaeee, det endte jo med udløsning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...