Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Drenge...

 

Jeg var i fredags på besøg hos Sofia

 

og jeg kunne forestille mig en hvis skepsis når man kigger hendes billeder igennem på:

 

http://side6.dk/resultatside/?q=4900

 

Men jeg kan fortælle jer at man møder en sød, varm , dejlig kvinde, med nogle helt ubeskrivelige flotte store bryster..

 

Man skal kigge en ekstra gang for det er for godt til at være sandt.

 

Jeg vil ikke komme ind på ydelser/priser i sammenhæng, for det skal hun føle sig frit stillet til at kravsætte

 

Men jeg nød en omgang fransk/superfransk + dansk rundt i hele rummet :)

 

Hun er fantastisk, dejlig og rigtig charmerende.

 

Nyd hende og pas på hende, hun er her kun for vores skyld. og vi ved ikke hvor længe

 

:-P

Handsome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun taler fint engelsk. Sofia er så sød og populær at hun hele tiden bliver anmeldt superflot herinde. Og jeg er lige så glad for hende som alle de andre anmeldere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej så blev det min tur til mit andet indlæg.fik lyst til at prøve sofia efter den gode omtale hun har fået.jeg er desværre ikke helt så imponeret som mange af jer.nå men til anmeldelsen,vi aftaler en halv time blidt,dansk gensidigt fransk,svensk.vi starter med lidt opvarmning som fint nok,men man må ikke røre brystvorter det gør ondt,de er også godt pumpet,så får jeg fransk det var udmærket,men da vi skulle bytte måtte jeg ikke give hende fransk selvom det var aftalt,synes faktisk det er lidt snyd at betale for noget man ikke får.dansk til sidst i flere stillinger var ganske udmærket.sofia er som sød nok at snakke med men nu var det jo noget andet jeg kom for at få,,det tog ca 15 min,så var det overstået.hvis jeg skal give en karakter vil jeg nok give hende 5 ud af 10 middelmådigt desværre efter al den gode omtale,måske havde vi bare ikke kemi sammen det kan jo ske.men ikke et sted jeg skal besøge igen

Redigeret af henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

men ikke et sted jeg skal besøge igen

 

Hvorfor ikke det? Stedet beskriver du slet ikke, så det ville da være rart at vide, hvorfor stedet ikke skulle være så godt. Sofia tilbyder da ellers bad både før og efter, så det kan da ikke være helt snusket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvorfor ikke det? Stedet beskriver du slet ikke, så det ville da være rart at vide, hvorfor stedet ikke skulle være så godt. Sofia tilbyder da ellers bad både før og efter, så det kan da ikke være helt snusket?

 

nu er det måske ikke alle der syntes det primære er at få et bad :idea: efter at bedømme i de andre indlæg er det en meget lækker lejlighed hun træffes i sammen med Simone, tror

de fleste lægger kuglerne for at få en seksuel tilfredsstillelse....men sådan er vi jo forskellige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ikke det? Stedet beskriver du slet ikke, så det ville da være rart at vide, hvorfor stedet ikke skulle være så godt. Sofia tilbyder da ellers bad både før og efter, så det kan da ikke være helt snusket?

blev ikke tilbudt bad før eller efter,stedet er som men rent og pænt,det er sofia jeg ikke er så vild med desværre.håber ikke jeg har stødt nogen ved at lave en dålig anmeldelse,det er jo bare min mening

Redigeret af henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

blev ikke tilbudt bad før eller efter,stedet er som men rent og pænt,det er sofia jeg ikke er så vild med desværre.håber ikke jeg har stødt nogen ved at lave en dålig anmeldelse,det er jo bare min mening

Det er nu engang ikke badet man kommer efter. Du er bare ikke vild med Sofia25 og det er da selvfølgelig helt ok. Det er din anmeldelse af besøget - og den er skrevet i en fin tone.

Venlig hilsen Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg

blev ikke tilbudt bad før eller efter,stedet er som men rent og pænt,det er sofia jeg ikke er så vild med desværre.håber ikke jeg har stødt nogen ved at lave en dårlig anmeldelse,det er jo bare min mening

 

Anmeldelsen er kun dårlig, hvis du blander pigen og stedet sammen. Det er jo ærgerligt for den næste pige, som måske leverer en udmærket og behagelig service, men ikke får nogen kunder, fordi du ikke kan anbefale stedet.

 

Jeg synes det er vigtigt, når man laver en anmeldelse at man distancerer mellem pigen og stedet. Den næste pige kan jo ikke stå til ansvar for at den forrige leverede en dårlig service, medmindre de alle gør det - og så falder det jo tilbage på stedet, som ikke forstår at holde en rimelig standard mht. at udvælge pigerne og evt. fravælge nogen - men det er klart at har et sted først fået et dårligt ry med færre kunder tilfølge, kan det blive sværere at tiltrække pigerne og stedet må tage dem, der ikke kan få jobs andre steder - og så går det hurtigt endnu længere ned ad bakken.

 

Men der er da nogen steder, hvor omgivelserne og de manglende faciliteter gør, at der kommer man ikke (igen).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Anmeldelsen er kun dårlig, hvis du blander pigen og stedet sammen. Det er jo ærgerligt for den næste pige, som måske leverer en udmærket og behagelig service, men ikke får nogen kunder, fordi du ikke kan anbefale stedet.

 

Jeg synes det er vigtigt, når man laver en anmeldelse at man distancerer mellem pigen og stedet. Den næste pige kan jo ikke stå til ansvar for at den forrige leverede en dårlig service, medmindre de alle gør det - og så falder det jo tilbage på stedet, som ikke forstår at holde en rimelig standard mht. at udvælge pigerne og evt. fravælge nogen - men det er klart at har et sted først fået et dårligt ry med færre kunder tilfølge, kan det blive sværere at tiltrække pigerne og stedet må tage dem, der ikke kan få jobs andre steder - og så går det hurtigt endnu længere ned ad bakken.

 

Men der er da nogen steder, hvor omgivelserne og de manglende faciliteter gør, at der kommer man ikke (igen).

 

Hr Jernsvin... hvis det er sådan du sætter dig lidt ind i hvad der foregår det pågældende sted, så vil du komme frem til at det er

en privat lejlighed som Sofia deler sammen med Simone...og der kommer ikke andre piger på i lejligheden.. ;)

 

Der er rigtig mange der har haft en kanon oplevelse sammen med Sofia, at det ikke var Henrik Odense dag....fair nok, det var hans oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det helt sikket ikke :)

 

Det er ihvertfald SLET ikke hendes boobs, og Sofia var mindst 170cm, ikke 163 :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...