Hop til indhold
Signor Cuoco

"Man skal ikke være en pivskid for at få sådan en op at stå"

Recommended Posts

Der sker så meget, når man er nyforelsket. En tråd herinde (Den danske mand) udviklede sig til at også at handle om rejser og Italien. Jeg kom dermed i tanke om en erotisk oplevelse fra min ungdom i Rom.

En varm sommerdag med min nye flamme, en veludrustet dansk blondine med blå øjne, gik jeg op ad Via San Giovanni in Laterano i Rom. Op imod den største stående ægyptiske obelisk i verden, Lateran-obelisken, 40 meter høj, 3600 år gammel, sejlet ind til Rom fra Egypten som krigsbytte, vægt 330 tons.

Vi gik hånd i hånd op imod monumentet, som efterhånden tårnede sig op for vore øjne. Omtrent 300 meter før vi nåede obelisken, vendte min blondine sig om imod mig og pegede:

- Man skal altså ikke være en pivskid for at få sådan én op at stå!

:wink: Det kom fra hjertet af en dannet pige, og hun rødmede klædeligt, da jeg forklarede, hvorfor jeg, efter den bemærkning,  tørrede et grin af fjæset.

Vi skyndte os derop. Beså vidunderet.

Og tog en taxa hjem til hotellet for at knalde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 35 minutter siden:

Og tog en taxa hjem til hotellet for at knalde.

efter en så detaljeret oplevelse som endte med den sætning fik mig sku til at trække på smilebåndet haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

 en veludrustet dansk blondine

Så var obelisken nok ikke det eneste der kom op at stå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...