nordjyskknejt 3 Skrevet 11. Marts (edited) Jeg har i dag besøgt cille i Hirtshals. Cille er en sød ung pige, som jeg vil mene er i starten af 20'erne, hun er en petit pige. Meget nem at snakke med. Hun har ikke eget sted, så man samler hende op, så kender hun et sted hvor man kan holde uforstyrret. Det er første gang jeg prøver det, og jeg må sige at det var ret kinky at prøve. Hun starter med at give et virkelig godt blow, helt til roden, hun virker til at nyde det. Jeg er godt udrustet, men det var ikke et problem for så fræk en pige som hende, hun kan godt lide at få den helt i bund, hvilket er sjældent at jeg oplever. Alt i alt en dejlig fræk oplevelse. Redigeret 11. Marts af nordjyskknejt 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
o`conner 2 Skrevet 11. Marts Har hun en aktiv annonce et sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 11. Marts Jeg vil også gerne hører mere hvor har du fundet hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buster50 3 Skrevet 12. Marts Er det hende der er på snap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 13. Marts Buster50 skrev, for 21 timer siden: Er det hende der er på snap Har du et navn på hende på snap ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 13. Marts Buster50 skrev, for 2 timer siden: Alizza Hvad mere.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 14. Marts Thomson skrev, den 13.3.2024 at 16:42: Hvad mere.? https://t.snapchat.com/BgGpHi2r tror det er hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 18. Marts Kan hun kun kontaktes på snap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 18. Marts LJ1986 skrev, for 43 minutter siden: Kan hun kun kontaktes på snap? Yep, jeg har lige tilføjet hende , og hun skrev faktisk omgående 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 19. Marts Trist, ville ellers gerne havde hende med i bilen en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 19. Marts LJ1986 skrev, for 6 timer siden: Trist, ville ellers gerne havde hende med i bilen en tur Hvad er det , der er trist ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 19. Marts De billeder hun sendte på snap var ellers fine, overvejede godt nok et besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 20. Marts nordjyskknejt skrev, den 11.3.2024 at 20:28: Jeg har i dag besøgt cille i Hirtshals. Cille er en sød ung pige, som jeg vil mene er i starten af 20'erne, hun er en petit pige. Meget nem at snakke med. Hun har ikke eget sted, så man samler hende op, så kender hun et sted hvor man kan holde uforstyrret. Det er første gang jeg prøver det, og jeg må sige at det var ret kinky at prøve. Hun starter med at give et virkelig godt blow, helt til roden, hun virker til at nyde det. Jeg er godt udrustet, men det var ikke et problem for så fræk en pige som hende, hun kan godt lide at få den helt i bund, hvilket er sjældent at jeg oplever. Alt i alt en dejlig fræk oplevelse. Så kom jeg forbi Cille en tur, mit indlæg ville lyde præcis som dit, sød pige og vi fandt et fint sted at parkere. Hun er virkelig god til blow og tager sig god tid. pige 9 sted 2 jeg er sku ikk god til at det foregår i bilen. et besøg hver igen, ja det blow skal da prøves igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 20. Marts Vendelboen skrev, for 14 timer siden: Hvad er det , der er trist ? At hun kun, kan kontaktes på snapchat. Vi er ikke alle, som har valgt og havde dette sociale medie :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 29. Marts Hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 30. Marts Frankie38xl skrev, den 29.3.2024 at 22:41: Hvad er hendes priser? Skriv til hende og hør, det det nok mest fair overfor hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 31. Marts Buster50 skrev, for 2 timer siden: Hun er for dyr Så vidt jeg er orienteret så er den slags slet ikke tilladt i dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 28 Skrevet 1. April Helboen skrev, for 13 timer siden: Så vidt jeg er orienteret så er den slags slet ikke tilladt i dk Hvad mener du med at det ikke er lovligt ? I Danmark er det lovligt at købe seksuelle ydelser af en person, uanset køn, som er fyldt 18 år. Er personen under 18 år, er det derimod strafbart (Straffeloven §224). Det er også lovligt at sælge seksuelle ydelser i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 78 Skrevet 1. April Nu har jeg selv lige vært der og må os kun give mine varmeste anbefalinger. super pige og lækker sex 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 2. April Petit is favorit skrev, den 1.4.2024 at 11:12: Hvad mener du med at det ikke er lovligt ? Ups for den da, jeg havde et øjeblik glemt at børnehaven ikke acceptere sort humor, sorry, kommer ikke til at ske igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 2. April Helboen skrev, for 7 timer siden: Ups for den da, jeg havde et øjeblik glemt at børnehaven ikke acceptere sort humor, sorry, kommer ikke til at ske igen Så hvis du på et tidspunkt finder noget sjovt at bidrage med, så gør det endelig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg