Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag besøgt cille i Hirtshals. 

Cille er en sød ung pige, som jeg vil mene er i starten af 20'erne, hun er en petit pige. Meget nem at snakke med.

Hun har ikke eget sted, så man samler hende op, så kender hun et sted hvor man kan holde uforstyrret. Det er første gang jeg prøver det, og jeg må sige at det var ret kinky at prøve.

Hun starter med at give et virkelig godt blow, helt til roden, hun virker til at nyde det.  Jeg er godt udrustet, men det var ikke et problem for så fræk en pige som hende, hun kan godt lide at få den helt i bund, hvilket er sjældent at jeg oplever. 

Alt i alt en dejlig fræk oplevelse.

 

Redigeret af nordjyskknejt

Del dette indlæg


Link til indlæg
LJ1986 skrev, for 43 minutter siden:

Kan hun kun kontaktes på snap? :)

Yep, jeg har lige tilføjet hende , og hun skrev faktisk omgående 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskknejt skrev, den 11.3.2024 at 20:28:

Jeg har i dag besøgt cille i Hirtshals. 

Cille er en sød ung pige, som jeg vil mene er i starten af 20'erne, hun er en petit pige. Meget nem at snakke med.

Hun har ikke eget sted, så man samler hende op, så kender hun et sted hvor man kan holde uforstyrret. Det er første gang jeg prøver det, og jeg må sige at det var ret kinky at prøve.

Hun starter med at give et virkelig godt blow, helt til roden, hun virker til at nyde det.  Jeg er godt udrustet, men det var ikke et problem for så fræk en pige som hende, hun kan godt lide at få den helt i bund, hvilket er sjældent at jeg oplever. 

Alt i alt en dejlig fræk oplevelse.

 

Så kom jeg forbi Cille en tur, mit indlæg ville lyde præcis som dit, sød pige og vi fandt et fint sted at parkere.

Hun er virkelig god til blow og tager sig god tid.

pige 9

sted 2

 

jeg er sku ikk god til at det foregår i bilen.

et besøg hver igen, ja det blow skal da prøves igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 14 timer siden:

Hvad er det , der er trist ?

At hun kun, kan kontaktes på snapchat. Vi er ikke alle, som har valgt og havde dette sociale medie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buster50 skrev, for 2 timer siden:

Hun er for dyr 

Så vidt jeg er orienteret så er den slags slet ikke tilladt i dk :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 13 timer siden:

Så vidt jeg er orienteret så er den slags slet ikke tilladt i dk :huh:

Hvad mener du med at det ikke er lovligt ?

 

Danmark er det lovligt at købe seksuelle ydelser af en person, uanset køn, som er fyldt 18 år.
Er personen under 18 år, er det derimod strafbart (Straffeloven §224). Det er også lovligt at sælge seksuelle ydelser i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petit is favorit skrev, den 1.4.2024 at 11:12:

Hvad mener du med at det ikke er lovligt ?

Ups for den da, jeg havde et øjeblik glemt at børnehaven ikke acceptere sort humor, sorry, kommer ikke til at ske igen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 7 timer siden:

Ups for den da, jeg havde et øjeblik glemt at børnehaven ikke acceptere sort humor, sorry, kommer ikke til at ske igen :ph34r:

Så hvis du på et tidspunkt finder noget sjovt at bidrage med, så gør det endelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...