Hop til indhold

Recommended Posts

besøgte Alice i Aarhus

Nem kontakt per SMS. En boligblok i Risskov, pæn og ren.

Jeg fik et bad inden, vi aftalte en time.

Alice er en smuk og charmerende kvinde i sin bedste alder. Det betyder i slut 30 erne. Smuk med brune øjene og et frisk smil.

Fra starten af kunne jeg lide hendes humor og vi grinte en del. Hun lægger vægt på hygiene og lillemand blev vasket og spraybehandlet inden akten.

Hun giver et himmelsk godt blow. Jeg blev ret tændt. Hun er både blid at mærke men ikke for meget. Bryster har fået lidt hjælp.

Kneppede hende alt hvad jeg har lært. Til sidst rev hun gummien af og suttede til jeg kom i hendes mund.

Wow

Der var tid til at snakke om hendes liv og mit. Hun taler fremragende engelsk. Tiden gik hurtig. Normalt kan jeg kede mig lidt efter en time men ikke her.

Fik et bad igen, jeg skal ikke have mine kollegaer dufte en kvindeparfume på mig i hvert fald.

Hende kunne jeg godt besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerman skrev, for 1 minut siden:

Så brysterne er ikke naturlige, som hun ellers promoverer sig med?

Min fejl, troede at det var Polish milf Alice fra sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, for 5 timer siden:

Det betyder i slut 30 erne

mener jeg har læst folk sige det vist er 42. Jeg har besøgt hende og vi snakkede ikke alder men rigtig god oplevelse, flot kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...