Elprebsi 1686 Skrevet 11. Marts Hej folkens Jeg kan se der er kommet et par interessante annoncer fra Aabenraa, blandt andet: https://annoncelight.dk/showad/380383 Er der nogen der ved om det er et nyt sted eller om det er det lidt (i mine øjne) snuskede sted ved bodegaen i Søndergade? Jeg behøver ikke en adresse, da den jo ikke oplyses, men blot en indikation på om der er kommet et mindre snusket sted til byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 11. Marts Herbertus skrev, for 9 minutter siden: Det er ikke Søndergade Tak for det - så skal det bestemt overvejes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 13. Marts Elprebsi skrev, den 11.3.2024 at 16:45: Tak for det - så skal det bestemt overvejes Fik du besøgt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 13. Marts exostar skrev, 1 time siden: Fik du besøgt? Ikke endnu, overvejer weekenden hvis tingene flasker sig. Det er sjældent jeg er på besøg i hverdagene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 29. Marts Herbertus skrev, den 11.3.2024 at 16:35: Det er ikke Søndergade Hej kan du i en PB fortælle hvor det ca er henne i Aabenraa ? Jeg bor i området og søger nye oplevelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg