Hop til indhold
Snadremanden

Hot petit sexy girl, Odense. Christine0023.

Recommended Posts

Har netop besøgt denne utroligt søde og lidt generte unge kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/397630

https://annoncelight.dk/profile/Christine0023

Er man til et meget uskyldigt, petit-ung-pige-naboens-datter look, går man absolut ikke forgæves her! 
Hun taler kun meget få ord engelsk, så sms-kommunikationen må afgjort være udført af en anden. Adspurgt om hendes nationalitet, svarede hun: “Russian”. Men det blev hun altså ikke mindre sød af;) Vi kunne dog føre en kort samtale ved hjælp af en translater app.

Alder skal nok passe, jeg vil endda skyde hende til at være lidt yngre. Højde og vægt stemmer også meget godt overens med annoncen. På samme måde som billederne; de er helt afgjort af hende. Hendes “egen” beskrivelse af hende selv på annoncen, svarer også meget godt til det jeg selv oplevede. Det kan godt være at en anden højst sandsynligt har forfattet teksten i annoncen, qua hendes manglende engelskkundskaber, men den passer spot on!

Hendes GFE service, som indbefatter små detaljer som fletten fingre, små kærtegn undervejs, kan jeg ikke sætte en finger på. Men må konstatere at “REAL kiss” som man kan tilkøbe, er med hendes dejlige bløde læber, men ingen tunge involveret. Men stadig dejlige. Det lader faktisk til at hun nyder det hun laver. Hvis ikke, skulle hun i hvert fald nomineres til en Oscar! ;-p

Hun er en køn pige, som er sat rigtig godt sammen og hun får helt klart en anbefaling fra min side!:wub::)

 

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...