Hop til indhold
Signor Cuoco

Bliv stamgæst - glæden ved at komme tilbage

Recommended Posts

Efter fem flittige og hotte år i vores ero-verden, hvor jeg er blevet fornyet, forynget, fortryllet, forført, forfremmet og forkælet, kan jeg sige én ting helt sikkert.;)

Vend altid tilbage til pigerne eller pigen, som du havde det særligt godt med.

Bliv stamgæst. Betal det beløb som står i annoncen i respekt for det, hun yder. Forkæl - og lyt.

Hellere få fantastiske besøg end mange middelmådige. Med masser af lidenskab og lyst til mere i det rum, vi skaber, skjult for den omgivende verden.

Jeg har fået SÅ meget igen fra de skønne piger, ofte med evner og hjertevarme der rækker langt ud over erotikken.

Tak. Gracias. Grazie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden:

Efter fem flittige og hotte år i vores ero-verden, hvor jeg er blevet fornyet, forynget, fortryllet, forført, forfremmet og forkælet, kan jeg sige én ting helt sikkert.;)

Vend altid tilbage til pigerne eller pigen, som du havde det særligt godt med.

Bliv stamgæst. Betal det beløb som står i annoncen i respekt for det, hun yder. Forkæl - og lyt.

Hellere få fantastiske besøg end mange middelmådige. Med masser af lidenskab og lyst til mere i det rum, vi skaber, skjult for den omgivende verden.

Jeg har fået SÅ meget igen fra de skønne piger, ofte med evner og hjertevarme der rækker langt ud over erotikken.

Tak. Gracias. Grazie.

Hørt. Kan ikke være mere enig ! Og gå efter de piger, der bliver på samme sted i minimum nogle måneder og ikke turneer landet rundt, så du netop kan blive stamkunde. Hvis en pige bliver samme sted længe er sandsynligheden for at hun er uafhængig stor, og sandsynligheden for en god service er også større, da det ikke er muligt at fuppe ny kunder hele tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sex bliver bedre og bedre jo mere man kender hinanden. Og along the way giver vi mere til hinanden end det der stod i annoncen. :) Og så bliver det for alvor skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo mere man har besøgt pigen desto mere lære man jo hvad hinanden tænder på osv, den faste jeg havde er en ener og har ikke oplevet en bedre service en den hun gav ! Jeg tror sgu jeg skal til Aarhus i slutningen af måneden :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har naturligvis helt ret. Men på den andre siden er der jo altid noget spænnende over en ny pige man ikke har besøgt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
etspil5moden skrev, for 12 minutter siden:

Jo mere man har besøgt pigen desto mere lære man jo hvad hinanden tænder på osv, den faste jeg havde er en ener og har ikke oplevet en bedre service en den hun gav ! Jeg tror sgu jeg skal til Aarhus i slutningen af måneden :ph34r:

Hils Hottie fra mig...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 11 minutter siden:

Du har naturligvis helt ret. Men på den andre siden er der jo altid noget spænnende over en ny pige man ikke har besøgt før.

Det ene udelukker jo ikke det andet.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Hils Hottie fra mig...:)

Hvis hun altså er i Århus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 2 minutter siden:

Skrev med Hottie for nylig. Hun er i Århus..:P

Så er det sgu afsted med mig hvis hun er der når lønnen tjekker ind !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 52 minutter siden:

Skrev med Hottie for nylig. Hun er i Århus..:P

Ved du hvor lang tid hun er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...