Hop til indhold

Recommended Posts

John P skrev, for 2 minutter siden:

Tak. Hvor finder jeg det nr. Du søger på? Jeg kan ikke finde det når jeg ser på Annoncelight 

Det er annoncenummeret, du kan kopier det ind i "Søg på forum" øverst til højre

Del dette indlæg


Link til indlæg
John P skrev, for 23 minutter siden:

Ja, det er det annoncenummer jeg ikke kan finde, når jeg kigger en annonce igennem. 

Sådan John ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John P skrev, for 26 minutter siden:

Ja, det er det annoncenummer jeg ikke kan finde, når jeg kigger en annonce igennem. 

Det står i linket/adresselinjen, 394545

Udklip77.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
John P skrev, 1 time siden:

Hej. Jeg overvejer at besøge en af disse piger. Er der nogen af jer der har været derhttps://annoncelight.dk/showad/394545, og kan fortælle lidt om oplevelsen? 

Det ser godt ud, men det er jo ikke den mest diskrete ind/udgang til Amaliegade.

Har de en bagindgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der adgang via porten. Det ville da være noget mere diskret. Har stået et par gange og prøvet at ringe på fordør. Og ellers ventet og "hilst" på forbigående... Har ellers haft et par rigtig gode oplevelser der. Bare nogle andre piger/kvinder end de nuværende. Tror de her skal have et besøg.i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, Lige nu:

Jeg har spurgt til prisen for 1 time med 2 x sex, og fik et chok - 4.000 kr. - så har ikke besøgt hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...