Hop til indhold

Recommended Posts

Hej vil lige hører om nogen af jer har prøvet at have Nutella med til et besøg hos en glædespige, som i så har brugt på hinanden og hvordan var det ?

Det er en ting som jeg godt kunne tænke mig at prøve ,ved ikke lige hvordan det bliver modtaget hvis man spørger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Jeg er tosset med Nutella, så placeret strategisk vil det give den smukke garanti for opmærksomhed der hvor det gælder. :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet noget der ligner.

Var sammen med en GP en del gange og vi kunne begge lide Paradiso is, så jeg havde is med og så fik den frække GP iskugler i revnen :P og så spiste og slikkede jeg, bedre end at få is i en vaffel :D

Hun sagde at det var meget koldt og clitten var frosset, men jeg fik da tøet den op igen.

En sjov is leg så @Cantona7 håber du får din Nutella leg.

GP jeg besøgte er stoppet, men hun får lige et smil fra mig igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så programmet med Bonnie, der tilbud hun en kunde at spise camembert  ost og spytte det i munden på ham. 
Så har du penge nok er de fleste med på det tænker jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 3 timer siden:

ved ikke lige hvordan det bliver modtaget hvis man spørger :D

De fleste GPer har nok oplevet vildere forspørgsler end lige det ;) Jeg ville bare spørge pænt du får allerhøjest et nej og intet værre end det. 

Jeg har spurgt Gper ind til alt fra spermkys ( kun dem der tilbyder øko blows), sorte kys, sexlegetøj, trekanter, sex offentlige steder, stripundervisning og meget meget andet og har endnu aldrig oplevet andet end et høfligt det er ikke mig eller det vil jeg godt svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 5 timer siden:

Hej vil lige hører om nogen af jer har prøvet at have Nutella med til et besøg hos en glædespige, som i så har brugt på hinanden og hvordan var det ?

Det er en ting som jeg godt kunne tænke mig at prøve ,ved ikke lige hvordan det bliver modtaget hvis man spørger :D

Har ikke prøvet med Nutella  - men med Jacobsens Akacie honning.

Det var på det tidspunkt min foretrukne Thai massøse, som jeg fik overtalt til at " servere "  Honningmarineret Thai-Fisse.

jeg kan i den forbindelse røbe at hverken Norma eller Geranium kan diske op med en dessert der er mere eksotisk og velsmagende, og som jeg uden tøven vil betegne som intet mindre end et vanedannende narkotisk stof - vores tids Ecstasy

Uden at gå i detaljer og dermed forarge nogen, kan jeg tilføje at Thaimassøsen med stor vellyst benyttede samme produkt, da hun efterfølgende tog sig kærligt af min allerbedste ven -  lillemand....

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det en af de fantasier der er frække og forførende i teorien men knap så fede i virkeligheden:P.. Jeg har også engang prøvet med flødeskum og m&m:lol:.. Man skal med nutella og lignende være opmærksom på at det kræver utrolig meget mere slikken end man lige regner med at få det hele af.. Har jeg hørt fra en ven *tøhø*:ph34r:.. 

Tror umiddelbart at de fleste piger ville tilbyde det hvis du spørger efter det og hvis du evt er villig til at betale lidt ekstra så tænker jeg ikke du få mange “nej’er”.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananer kan også anbefales,

Jeg havde engang en fræk banan leg med @Frække Tanja  

Fuck mand, det er ikke det samme at spise bananer mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

For mig er det en af de fantasier der er frække og forførende i teorien men knap så fede i virkeligheden:P.. Jeg har også engang prøvet med flødeskum og m&m:lol:.. Man skal med nutella og lignende være opmærksom på at det kræver utrolig meget mere slikken end man lige regner med at få det hele af.. Har jeg hørt fra en ven *tøhø*:ph34r:.. 

Tror umiddelbart at de fleste piger ville tilbyde det hvis du spørger efter det og hvis du evt er villig til at betale lidt ekstra så tænker jeg ikke du få mange “nej’er”.. 

Har nu kun prøvet med honning  - og det virkede rigtigt fint ...

Det går selvfølgelig ikke hvis man kun har 15 min. til rådighed, og derfor anbefaler jeg altid en` time  med pigen.

Du skulle prøve det Jennifer - forestil dig liggende på ryggen mens Pussy  leger rundbold på dine honningpatinerede arolaer - mærke ham tage turen mod syd, ned over dit glatte maveskind - skøjte fra dit venusbjerg, og med afsæt fra klitten lade sig falde i din dybe kløft fyldt med honning...

Hmmmm - mangler jeg noget...

. - come on Jennifer ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 55 minutter siden:

Har nu kun prøvet med honning  - og det virkede rigtigt fint ...

Det går selvfølgelig ikke hvis man kun har 15 min. til rådighed, og derfor anbefaler jeg altid en` time  med pigen.

Du skulle prøve det Jennifer - forestil dig liggende på ryggen mens Pussy  leger rundbold på dine honningpatinerede arolaer - mærke ham tage turen mod syd, ned over dit glatte maveskind - skøjte fra dit venusbjerg, og med afsæt fra klitten lade sig falde i din dybe kløft fyldt med honning...

Hmmmm - mangler jeg noget...

. - come on Jennifer ..

Jovjov skriver jo også at jeg har prøvet alle de der tosserier:P.. Det gør bare ikke noget ekstra for mig.. Jeg kan så heller ikke lide honning så ville hade at være smurt ind i lige netop det:lol::lol:.. 

Det jo derfor jeg ved at Nutella og chokoladesovs kræver mere slikkeri end man regner med:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil melde mig i koret med "Bare spørg" :)

Vi får virkelig mange forskellige forespørgsler, og Nutella hører absolut til i den uskyldige ende.

Man bliver meget åbensindet med årene i denne branche. Det er i hvert fald min egen erfaring og det indtryk jeg har fået af de af mine kolleger jeg har talt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Jovjov skriver jo også at jeg har prøvet alle de der tosserier:P.. Det gør bare ikke noget ekstra for mig.. Jeg kan så heller ikke lide honning så ville hade at være smurt ind i lige netop det:lol::lol:.. 

Det jo derfor jeg ved at Nutella og chokoladesovs kræver mere slikkeri end man regner med:P.. 

Sååå ....... hvis jeg efterspørger netop dette i din butik  - ville du være afvisende...

NB:

jeg har ladet mig fortælle at honning imprægneret på  " lillemand" kan virke som en form for nanoCover, og man således ikke ved oral behandling har nødig at benytte gummi.

Just saying .... 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanduh skrev, for 40 minutter siden:

Jeg vil melde mig i koret med "Bare spørg" :)

Vi får virkelig mange forskellige forespørgsler, og Nutella hører absolut til i den uskyldige ende.

Man bliver meget åbensindet med årene i denne branche. Det er i hvert fald min egen erfaring og det indtryk jeg har fået af de af mine kolleger jeg har talt med.

Hmmm - tror jeg vil prøve noget role-play med dig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...