Hop til indhold

Recommended Posts

så fik jeg besøgt Sara. Kunne simpelthen ikke stå for det schoolgirl look. Jeg synes alt i alt det var en god oplevelse. 
 

hun ser rigtig godt ud, flot og uskyldig. Service var god, men stedet var jeg mindre vild med. Tager godt imod en, og man skulle tro hun har arbejdet i flere år i erhvervet selvom hun er ung. 

https://annoncelight.dk/showad/397343

Del dette indlæg


Link til indlæg
FugtIFugen skrev, den 10.3.2024 at 03:02:

så fik jeg besøgt Sara. Kunne simpelthen ikke stå for det schoolgirl look. Jeg synes alt i alt det var en god oplevelse. 
 

hun ser rigtig godt ud, flot og uskyldig. Service var god, men stedet var jeg mindre vild med. Tager godt imod en, og man skulle tro hun har arbejdet i flere år i erhvervet selvom hun er ung. 

https://annoncelight.dk/showad/397343

200 ekstra for at kysse, 200 ekstra for at slikke kugler 200 ekstra for blow uden....?????? Nu er hun jo ikke ligefrem nogen Cleopatra, og masser gør det i basisprisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 10 timer siden:

200 ekstra for at kysse, 200 ekstra for at slikke kugler 200 ekstra for blow uden....?????? Nu er hun jo ikke ligefrem nogen Cleopatra, og masser gør det i basisprisen.

Nu besøger jeg en del piger - og de fleste af dem tager extra for de her services. Vi kan ikke alle være enige om hvilke piger man skal besøge, da hver har sin egen præference.

I forhold til Sara er det blot standard priser som jeg ser det - men måske er økonomien den vigtigste faktor når du vælger at besøge en pige? Alt fred være med det i så fald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FugtIFugen skrev, for 15 timer siden:

Nu besøger jeg en del piger - og de fleste af dem tager extra for de her services. Vi kan ikke alle være enige om hvilke piger man skal besøge, da hver har sin egen præference.

I forhold til Sara er det blot standard priser som jeg ser det - men måske er økonomien den vigtigste faktor når du vælger at besøge en pige? Alt fred være med det i så fald :)

Nej egentlig ikke, men jeg synes bare ikke man kan markedsføre sig med en dampende GFE oplevelse og derefter tage ekstra for eks. blow uden, og da slet ikke 200 kr. ekstra for kys. Hvorfor kan man ikke markedsføre en GFE oplevelse, som afspejler den naturlige sexoplevelse (som med kæresten), men som ikke nødvendigvis inkluderer hårdt knald i rumpetten eller lade kanonen tordne mod hendes ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...