Hop til indhold
Enmellemting

Søger en milf som sutter uden gummi

Recommended Posts

Nok 15 år og kilo siden. Men et af de bedste blow i byen. Men jeg har kun prøvet den helt store blow pakke ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 54 minutter siden:

Hvor vellignende er hendes billeder? De er vist blevet brugt længe? Tak for anbefalingen! 

Vil nok sige at billede 6 er mest vellignende men som newbie sige nok 5-8 år siden, men er ikke enig at det også er 15 kilo

Redigeret af slikken fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newbie01. skrev, for 18 minutter siden:

Nok 15 år og kilo siden. Men et af de bedste blow i byen. Men jeg har kun prøvet den helt store blow pakke ved hende. 

 

slikken fyr skrev, for 18 minutter siden:

Vil nok sige at billede 6 er mest vellignende men som newbie sige nok 5-8 år siden, men er ikke enig at det også er 15 kilo

Det vigtige spørgsmål er så, hvordan har de ekstra kilo fordelt sig? Er det kun på maven, eller er hun bare blevet mere curved? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en dejlig krop. Jeg er ret vild med den. 

Selvom hun ellers ikke er brunette eller Latina som jeg normalt foretrækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalxzx skrev, den 16.3.2024 at 10:11:

 

Det vigtige spørgsmål er så, hvordan har de ekstra kilo fordelt sig? Er det kun på maven, eller er hun bare blevet mere curved? :)

I min verden mere curved, hun har også lige tabt en del kilo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newbie01. skrev, den 16.3.2024 at 09:51:

Nok 15 år og kilo siden. Men et af de bedste blow i byen. Men jeg har kun prøvet den helt store blow pakke ved hende. 

Hvad koster den store blow pakke og hvad indeholder den udover et godt blæs?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Øster skrev, for 2 minutter siden:

Hvad koster den store blow pakke og hvad indeholder den udover et godt blæs?

Har du kigget på hendes annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, Lige nu:

Har du kigget på hendes annonce?

Ja, synes der er meget hun tilbyder - men jeg vil jo bare ha et godt blow - så det lige med hvilken en, man skal gå med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Øster skrev, for 25 minutter siden:

Ja, synes der er meget hun tilbyder - men jeg vil jo bare ha et godt blow - så det lige med hvilken en, man skal gå med

Jeg syntes faktisk det er meget tydligt, nederst i hendes annonce står følgende:

A SPECIAL OFFER - SESSION forCONNOISSEURS of a very slow, 1h long, wet superfrench with gradation of excitement..
My mouth and tounge focuses on your ears, nipples,tummy,penis and balls for a full hour.
I also slide my big, soft and natural breasts over your penis, tummy, bringing you into a state of near ecstasy.. 
and when the hour is up--- real swallow and cleaning/licking your penis after..
And if the chemistry works, who knows what else could happen...
Everything in a peaceful atmosphere, with candles and jazz music..
If You need the touch of a delicate, smooth female body, tenderness and a moment of detachment from reality, forgetting about everyday problems and experiencing something other than "ordinary" sex, then yes, this is the offer for you..
If you are ready for such an experience, I cordially invite gentlemen only.
1h of SPECIAL SESSION/1700kr or 225 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...