Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

 

Efter at have læst en anmeldelse af Camila her for et par dage har hun været i sigtekornet ligesiden for at Listepikken skulle aflægge hende et besøg. Så fredag aften efter et par kolde så kunne jeg sku ikke holde mere, som beskrevet i anmeldelsen gik der noget tid før “daten” var i hus, vi aftale 45 min med et blow uden gummi så banditten kunne få et salv bad så det løber ned af bollerne som jeg elsker!. Hun tog godt imod mig lige fra start, hun tog jakke af mig og gav mig et kindkys, der fik mig til at føle velkommen og ikke bare den næste i rækken hvilket jeg værdsætter at give oplevelse lidt personlighed “GFE experience”:wub:.

Hun er super fræk med siliconebryster og nogle læber der kunne suge sjælen ud af selv den største pik, kan fortale ud fra min oplevelse at hun er meget passioneret omkring sit Bjowjob det var i aldeles særklasse og hun så godt ud til at starte på men efter hun fik ListePikken i munden gik hun fra en solid 7/10 til 10/10 :razz:også videre til akten efterfølgende puha det må jeg sige en krop der god veltrænet og en pige der passer på sin figur, en røv der velformet ! Jeg har ikke en negativ kommentar at sætte på hendes udseende. Alt i alt et virkelig god oplevelse dem er jeg efterhånden ved at samle på, hun får også en klar anbefaling herfra 100%!;)

https://annoncelight.dk/showad/385881

 

Lejlighed 6/10 - Var ikke så diskret da dør telefonen ikke virket og hun skulle ned og hente mig i sit frække tøj

 

Placering 8/10 

 

Pigen 8/10 med pikken i munden 10/10 

 

Vh - ListepikkenDK

Redigeret af ListePikkenDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Listep.

Ser ud til hun at hendes bryster er håndlavet, - er de hårde eller bløde?.jeg er mest til bløde boobs.

På nogle af billederne ser det ud til at hun har fået lavet Anders And læber, er det rigtigt? hvis ja, så dropper jeg at besøge hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, den 10.3.2024 at 04:42:

Hej Listep.

Ser ud til hun at hendes bryster er håndlavet, - er de hårde eller bløde?.jeg er mest til bløde boobs.

På nogle af billederne ser det ud til at hun har fået lavet Anders And læber, er det rigtigt? hvis ja, så dropper jeg at besøge hende.

 

Jaa det vil Jeg klart anbefale dig at tage et smut forbi, de er Ok bløde ikke helt så bløde som naturlig bryster men de er fine :razz: Og ja til dit andet spørgsmål det er nogle ordentlig trutlæber som bare sutter sig fast om banditten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...