padelguden 484 Skrevet 9. Marts (edited) Skrev til nummeret i den øverste annonce nedenfor, da hendes krop er lige mig på billederne, og der også lå en god tidligere anmeldelse. https://annoncelight.dk/showad/362409 Blev i stedet lukket ind af https://annoncelight.dk/showad/361999 Som udseendemæssigt slet ikke er min type, men jeg havde hørt godt om massagen, så endte med at give det et skud. Fra første sekund er der en mærkelig energi. Hendes første bemærkninger er, hvor træt hun er og hvor heldig jeg er at komme for at slappe af? Ok, tilbyder med det samme at gå igen, som jeg egentlig mest havde lyst til og klart burde have gjort. Lad mig slå én ting fast, hun kan virkelig godt finde ud af at massere, og hvis man synes, hun er flot, er det sikkert også en erotisk oplevelse. Undervejs var der flere forespørgsler på at tilkøbe ekstra, og små kommentarer om, hvordan jeg missede ud ved kun at købe basispakken og sådan. Der var endvidere også brok over, jeg ikke gad bruge Revolut til at betale. Alt i alt en dårlig oplevelse på trods af god massage. Redigeret 9. Marts af padelguden 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onkelregnorm 121 Skrevet 9. Marts Hvis der er noget, jeg bare ikke gider, så er det at føle mig som en hæveautomat. Fuck det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts padelguden skrev, for 2 timer siden: Som udseendemæssigt slet ikke er min type Måtte tjekke flere gange at det ikke var samme pige på de to annoncer fordi ligheden er så slående.. Mænd må have nogle særlige øjne fordi fysisk ser jeg ikke den store forskel på de to kropstyper.. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldbæk 103 Skrevet 9. Marts Bl. A. Navlen er forskellig og så er der kun skønhedsplet på venstre arm af de ene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 9. Marts JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Måtte tjekke flere gange at det ikke var samme pige på de to annoncer fordi ligheden er så slående.. Mænd må have nogle særlige øjne fordi fysisk ser jeg ikke den store forskel på de to kropstyper.. Jeg er godt nok af hankøn, men tænkte præcis som dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts (edited) Goldbæk skrev, for 8 minutter siden: Bl. A. Navlen er forskellig og så er der kun skønhedsplet på venstre arm af de ene Ja navlen havde jeg bemærket.. Men tænkte bare, med min begrænsede kvindelige forstand, at det da i hvertfald ikke havde gjort forskellen for mig på “den perfekte kropstype” og til “slet ikke noget for mig”.. Men okay jeg har en ting imod kløft i hagen og det kan ændre meget for mig sådan i privatlivet.. Redigeret 9. Marts af JenniferRomantica 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 484 Skrevet 9. Marts JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Ja navlen havde jeg bemærket.. Men tænkte bare, med min begrænsede kvindelige forstand, at det da i hvertfald ikke havde gjort forskellen for mig på “den perfekte kropstype” og til “slet ikke noget for mig”.. Men okay jeg har en ting imod kløft i hagen og det kan ændre meget for mig sådan i privatlivet.. Kan godt se, hvor I kommer fra, men det hele handler om ansigtet for mig, som er sløret på den ene profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts padelguden skrev, for 12 minutter siden: Kan godt se, hvor I kommer fra, men det hele handler om ansigtet for mig, som er sløret på den ene profil Så det var pigen med det slørede ansigt som du ikke vidste hvordan så ud du gerne ville besøge (som var lige dig uden du havde set hendes ansigt) men så måtte du besøge en pige hvor du liiidt godt vidste hvordan hun nogenlunde så ud (som slet ikke var dig).? Synes bare du skrev at kropstypen var lige dig nemlig og der så jeg virkelig ikke den store forskel.. Har du så set den anden piges ansigt.? Altså hende du ville have besøgt.? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 484 Skrevet 9. Marts (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Så det var pigen med det slørede ansigt som du ikke vidste hvordan så ud du gerne ville besøge (som var lige dig uden du havde set hendes ansigt) men så måtte du besøge en pige hvor du liiidt godt vidste hvordan hun nogenlunde så ud (som slet ikke var dig).? Synes bare du skrev at kropstypen var lige dig nemlig og der så jeg virkelig ikke den store forskel.. Har du så set den anden piges ansigt.? Altså hende du ville have besøgt.? Jamen så lad mig uddybe... Jeg tog et sats baseret på to ting 1) kroppen (alene) tiltalte mig, og 2) en tidligere positiv anmeldelse af den pågældende annonce. Jeg møder så op og bliver lukket ind af en, der præsenterede sig som Medeea, hvis navn ringede en klokke baseret på anmeldelser herinde, og hvis massage, jeg havde læst godt om. Derfor valgte jeg at ændre min bestilling til en omgang massage, da hun udseendemæssigt (hendes ansigt) slet ikke er min type, hvorfor jeg ikke gad bestille afslutning. Er det godtaget? Redigeret 9. Marts af padelguden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts (edited) padelguden skrev, for 15 minutter siden: Jamen så lad mig uddybe... Jeg tog et sats baseret på to ting 1) kroppen (alene) tiltalte mig, og 2) en tidligere positiv anmeldelse af den pågældende annonce. Jeg møder så op og bliver lukket ind af en, der præsenterede sig som Medeea, hvis navn ringede en klokke baseret på anmeldelser herinde, og hvis massage, jeg havde læst godt om. Derfor valgte jeg at ændre min bestilling til en omgang massage, da hun udseendemæssigt (hendes ansigt) slet ikke er min type, hvorfor jeg ikke gad bestille afslutning. Er det godtaget? Ja nu forstår jeg lidt bedre.. Havde du booket tid ved den første pige.? Jeg forstår skam også godt hvis den beskrevne adfærd har været negativ og jeg havde selv set det som en dårlig oplevelse så er slet ikke uenig i at det ikke var en okay service.. Undrede mig bare over lige det med at den ene pige skulle være total din type og den anden slet ikke din type.. Kunne det ikke teoretisk set være sket med den første pige (hvor man ikke kan se hendes ansigt) at hun slet ikke falde i din smag heller pga ansigtet.? Men det er nok det du mener med at du tog en chance frem for at vælge en pige, fra start, som du vidste ikke falde i din smag.. Jeg er altid så nysgerrig når i mænder kommer med noget der undre mig fordi man kan jo kun lære så længe man lever så det slet ikke fordi jeg synes der er noget galt med din anmeldelse eller at den er unfair eller noget.. Bare nysgerrighed.. Redigeret 9. Marts af JenniferRomantica 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 484 Skrevet 9. Marts JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Ja nu forstår jeg lidt bedre.. Havde du booket tid ved den første pige.? Jeg forstår skam også godt hvis den beskrevne adfærd har været negativ og jeg havde selv set det som en dårlig oplevelse så er slet ikke uenig i at det ikke var en okay service.. Undrede mig bare over lige det med at den ene pige skulle være total din type og den anden slet ikke din type.. Kunne det ikke teoretisk set være sket med den første pige (hvor man ikke kan se hendes ansigt) at hun slet ikke falde i din smag heller pga ansigtet.? Jeg er altid så nysgerrig når i mænder kommer med noget der undre mig fordi man kan jo kun lære så længe man lever så det slet ikke fordi jeg synes der er noget galt med din anmeldelse eller at den er unfair eller noget.. Bare nysgerrighed.. Ja, havde booket tid med den første annonce Jeg var smuttet igen, hvis det ikke var fordi, jeg godt kunne bruge noget almindelig massage og tilfældigvis havde læst om hende Medeea der, og selvom massagen var god, så var den ikke resten af cirkusset værd. That's my 2 cents Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 9. Marts JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Måtte tjekke flere gange at det ikke var samme pige på de to annoncer fordi ligheden er så slående.. Mænd må have nogle særlige øjne fordi fysisk ser jeg ikke den store forskel på de to kropstyper.. Der må jeg sku være enig , det jo 1-1 samme pige .. hvordan kan man være til pige nr 1 og ikke til pige nr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 9. Marts padelguden skrev, for 2 minutter siden: Ja, havde booket tid med den første annonce Jeg var smuttet igen, hvis det ikke var fordi, jeg godt kunne bruge noget almindelig massage og tilfældigvis havde læst om hende Medeea der, og selvom massagen var god, så var den ikke resten af cirkusset værd. That's my 2 cents Argh ja så forstår jeg endnu bedre din irritation.. Tror heller ikke den gik her hvis jeg bare sendte en kollega ind i stedet for.. Tak for uddybning og sorry for afsporingen.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Illusion Skrevet 9. Marts Jeg ret sikker på at Medeea kører med to annoncer - som begge har falske billeder. Når det er sagt så er hendes kropsbygning meget lig den på billederne. Og i mine øjne har hun den skønneste petite krop. Jeg tror heller ikke der findes mange som kan pirre som hun kan, og gøre en hamrende tændt som hun er i stand til. Samtidig er hun en af de få, som rent faktisk kan give en prostata-massage, der får englene til at synge. Og på trods af alt det ovenstånde, så har jeg ikke set hende i over et år. Det skyldes prImært hendes dårlige attitude; Ingen berøring af hende og end ikke et lille smil fra hendes øjne eller mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 10. Marts Efter min hukommelse havde Medeea en del god omtale for nogle år siden. Men så begyndte kunderne af blive negative og jeg er selv en af de utilfredse. Medeeas service var for kraftigt nedadgående. Det var mit indtryk, at hun havde taget konsekvensen og trukket sig som massør. Men her har jeg taget fejl. Min konklusion er, at det er spild af penge at spekulere mere på at besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickNick 158 Skrevet 10. Marts Jeg har haft to elendige besøg med 2 års mellemrum, hun er i det mindste konsekvent ringe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 12. Marts Medeea var god i starten, flink, sød og serviceminded...nu er hun ikke det længere, og det gjorde forskellen for mig. Jeg kommer ikke til at besøge hende igen, der er mindre - langt dygtigere - og smukke piger derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 484 Skrevet 22. Maj https://nympho.dk/n17878/6212/b2b-massage-lingam-massage-the-best-happy-ending Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 484 Skrevet lørdag klokken 14:33 Nu er der (fake) ansigt på i den falske annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 805 Skrevet lørdag klokken 14:45 JenniferRomantica skrev, den 9.3.2024 at 15:07: Måtte tjekke flere gange at det ikke var samme pige på de to annoncer fordi ligheden er så slående.. Mænd må have nogle særlige øjne fordi fysisk ser jeg ikke den store forskel på de to kropstyper.. Jeg har tjekket et par gangecog kan stadig ikke se forskel... Så det er ikke alle mænd der har supersyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
23002024 4 Skrevet tirsdag klokken 20:43 Jeg mener nu også, at have besøgt Medeea to gange og det var to forskellige piger. Begge lyshårede, men meget forskellige ydelser... Det kan naturligvis også tænkes, at hun har skruet gevaldigt ned for serviceniveauet. Hvis man har besøgt små 300 piger på 10 år - så fortaber nuancerne sig nok lidt... Hun fortalte, at hun havde mødt mig tidligere - så det har nok været en og samme pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rust in Peace 37 Skrevet tirsdag klokken 21:03 Det er bestemt ikke hende på billederne, men hun er nu vildt sprød i virkeligheden. Hun er fantastisk til det hun gør, men man får bare lyst til mere og det tilbyder hun på ingen måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg