Hop til indhold
just27fun

Malleolivia. Det kniber med at huske egen alder

Recommended Posts

De første tre er det samme bruger.. Der ikke noget ved annoncen der vækker mine alarmklokker helt voldsomt.. 

Jeg har flere annoncer altid fordi jeg har en annonce for hvert sted jeg er så jeg kan aktiverer den gældende annonce uden at skulle ind og ændre noget.. Tror jeg er 32 i annoncen for Nyborg og 34 i annoncen for Aalborg.. Det simpelthen bare dovenskab:ph34r:.. Har ikke ændret min annoncetekst siden jeg var 32 så nu har jeg bare ændret hver enkel når folk gør mig opmærksom på det:lol:.. Men jeg har mest bare kun tid til mine faste gæster og de ved alle hvor gammel jeg er så derfor har jeg heller ikke gidet bøvle med det.. 

Priserne i annoncen er ikke voldsomt lave.. Dog er der lige det med navnet som virker mærkeligt.. Men du kunne prøve at sende en sms og spørge til det.. Måske er der en naturlig forklaring.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at siden det ikke er samme Snapchat er det heller ikke samme pige. Det er sikkert en pimp der svarer på mail og mobil og pigerne selv på Snapchat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@just27fun

Scammers. Lige præcis den tekst er brugt sååååå mange gange i diverse profiler med danske unge kvinder. Det er åbenbart det nye, de ved folk søger unge danskere, og at mange elsker dominaer, især danske og de sætter prisen op så det virker troværdigt. 

kan komme på 2-3 stykker som har givet en anmeldelse (ved dog ikke lige hvordan jeg skal finde den da det er over 1 måned siden) med en annonce som dette, og kan huske 2 fortalte samme historie om 2 forskellige med næsten samme annonceskrift (lidt ligesom dem du har linket til, alt er næsten det samme). Og det er det der "jeg er en klinikpige, min ven henter pengene hos dig" scam . Så til alle mænd der læser, spar jer selv pengene og tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker at siden det ikke er samme Snapchat er det heller ikke samme pige. Det er sikkert en pimp der svarer på mail og mobil og pigerne selv på Snapchat.

Havde ikke lagt mærke til det med snappen:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...