Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/289883

Om det er pigen på billederne der åbner døren er meget svært at afgøre ud fra de fotos der er.

Har besøgt Hotmary da hun var i Kolding, nu er hun i Fredericia.

hun virkede sød indtil betalingen var sket. Herefter var hun meget dikterende og så må man ikke det ene og det andet. Helt igennem en dårlig oplevelse.

Gentagelse: absolut Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansenhus skrev, 1 time siden:

hun virkede sød indtil betalingen var sket.

Ja. det er desværre ofte en problem, men heldigvis ikke altid, derfor ville det være rart, om man først betalte når varen var leveret.

På den anden side, kan jeg godt forstå pigen vil sikre sig pengene, inden akten, for bagefter er det jo, at manden begynder at tænke med det STORE hoved, i stedet for det lille hoved og så er det tankevirksomheden sætter ind og man tænker hvor tåbeligt det var, at gi så meget, for så lidt og så er der nogen der smutter, uden at betale.

Men selvfølgelig skal man betale det aftalte beløb, men dét har der nok været nogle problemer med, gennem tiderne, tror jeg.

Når man kommer til Thai-massage betaler man jo først bagefter og måske derfor er de også altid så søde hele vejen igennem og oplever sandsynligvis heller ikke at folk snyder dem, men når man skal have fuld pakke, så tror jeg også ofte, at Thaierne tager sig betalt først, har dog ikke selv prøvet, så ved det ikke med sikkerhed, men hvad jeg kan læse mig til, via diverse anmeldelser.

Jeg har også snart mange gange, været hos sådan en sur mokke, der fuldstændig skiftede karakter, efter at pengene skiftede hænder. og jeg forstår det faktisk ikke, for så kommer kunden jo ikke igen, og så mange er der vel heller ikke, at pigerne kan leve af éngangs kunder, og specielt nu om dage, hvor anmeldelser af pigerne flyder på nettet, som her på eroguide.

Men heldigvis også mange der har givet en vidunderlig ½ time, som f.eks hos Caroline.hot.honey , en vidunderlig kvinde, hvis annonce-linket ikke længere virker, kan du også finde hendes profil her på eroguide, eller hos frække Tanja, der nu er stoppet i branchen, men hun var også meget serviceminded,

Jeg kan se på anmeldelserne, at der er mange andre gode piger, jeg prøver dog ikke så mange, med de høje priser, de holder sig.

Men det har selvfølgelig også noget med kemi at gøre, men ville ønske, at pigen sagde fra, hvis hun ikke har lyst til kunden, frem for at give dårlig og hurtig service, men her er det nok, at pengene tæller højest og de tænker, han skal bare overstås i en fart.

og så er der nok også mange, der slet ikke har lyst til jobbet overhoved, de er der, kun for skillingerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...