Hop til indhold

bedstefar

Featured Replies

Skrevet

nogen som kender TANJA 1 br, Nørresundby.Har i gode erfaring

Skrevet

Hej.   Velkommen til :D

For at få den bedste chance for at få svar, så vælg en god præcis overskrift. F.eks Tanja Nørresundby.

Evt også sættet et link ind til pigen. https://annoncelight.dk/showad/313775

God jagt.

Skrevet

Jeg har besøgt hende, det er vel et år siden
Jeg tror ikke jeg kommer igen, selvom hun virkelig ramte noget da hun gav mig blowjob og samtidig havde flere fingre oppe i røven på mig, jeg var ikke lige forberedt på dette, men hun fik mig virkelig tømt, nok det bedste blowjob længe.

Når jeg alligevel ikke tænker jeg kommer igen, så er det hendes hygiejne, jeg elsker virkelig at slikke, men hun var ikke vasket, det gjorde jeg opmærksom på, svaret var bare et smil.

Tager man bare et blowjob med hvad det nu indebærer og kan se bort fra at hun ikke er den yngste og kønneste, så kan man få en god oplevelse

Skrevet
laudal skrev, for 4 timer siden:

Du har ellers erfaring i at sætte link på i andre tråde, men du ikke benytter den erfaring i denne tråd ;) 

Redigeret af El Caliente

Skrevet
laudal skrev, for 5 timer siden:

Du vinder nok prisen for årets mest intetsigende overskrift. Den bliver i hvert fald meget svær at overgå.

Funktionæren skrev, for 1 time siden:

Når jeg alligevel ikke tænker jeg kommer igen, så er det hendes hygiejne, jeg elsker virkelig at slikke, men hun var ikke vasket, det gjorde jeg opmærksom på, svaret var bare et smil.

Hun skriver jo heller ikke, at hun har en nyvasket og lugtfri mis - men en velduftende mis, så den dufter vel, som hun synes den skal. Det er der jo også nogle der synes er en ekstra charme.

Skrevet
John41 skrev, for 7 timer siden:

Hej.   Velkommen til :D

For at få den bedste chance for at få svar, så vælg en god præcis overskrift. F.eks Tanja Nørresundby.

Evt også sættet et link ind til pigen. https://annoncelight.dk/showad/313775

God jagt.

han har været medlem siden 2021 :D 

Og dette til trådstarter. Efter at have læst dine 6 tråde/opslag som du har på din konto så burde du sku nok slappe af med hende tanja. Først troede jeg du var hende da du roste hende til skyerne hvor andre ikke var enige men kan se du svinede hende til i sidste opslag og det vil være dumt hvis du var hende :D Så måske du burde finde en anden GP udover hende. Husk nu ikke at forveksle en GP med en kæreste og tro hun holder af dig, for får lidt det vibe af dig når jeg læser din "historik" inde på eg :D Happy hunting, masser af fisk derude.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 6 timer siden:

han har været medlem siden 2021 :D 

ja ja, Hr. brusebad :biggrin: I know.. Men har fået at vide af de grønne, at jeg skal være venlig :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.