Hop til indhold

Recommended Posts

God aften derude.

Jeg besøgte for noget tid siden denne pige. Og eftersom hun har fået en aktiv annonce igen, vil jeg give mit besyv med. 

Først og fremmest, så er det hende på billederne, hun er sød og ligner billederne meget godt. Dog er pikken væsentligt større på billederne end i virkeligheden hvor den nok nærmere er 15 end 21 cm. Ift. service nåede vi begge at være aktive og passive, jeg var dog blevet lovet (og havde betalt for) et golden shower og hendes cum, hvilke jeg desværre ikke fik. Hendes engelske er ikke særligt godt, hvilket besværliggjorde det en del. Overordnet set et under middel besøg, hvor jeg ikke kommer igen. 

 

https://annoncelight.dk/showad/374329

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er dælme mange halvsløje oplevelser herinde, har selv ca. 50/50 oplevelser.

er det godt nok til mellem 1000 -2000 dask.

hvad pokker kan man gøre, der bliver godt nok satset på mænds liderlighed, hvor vi så siger ok, pyt mens vi står med stiv dolk.

har besøgt to ladyboys og 2 thai piger i den seneste måned og det var som nat og dag, hos begge køn...det vil sige at man kun hver anden gang får hvad man betaler for og tendesen er desværre i retning af de dårligere...

nogen ide om hvorfor, jeg er ikke en freak, der tænder på umulig akrobatik og litervis af cum, bare en god oplevelse med en engageret person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er åbenbart normen desværre. Personligt har jeg haft otte trans-oplevelser hvoraf tre har været gode. Resten har endten ikke leveret den lovede ydelse, ikke været personen på billederne, haft travlt eller bare uengageret.

Det rationelle ville helt sikkert være at holde pengene i lommen. Men lysten til en shemale kommer sgu altid snigende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...